Seuraa 

Kommentit (15)

nyt se on sitten kesäloma virallisesti alkanut. ei mitään asiaa töihn seuraavaan neljään viikkoon:):):) voinnista en sano sen kummempaa, muuten käy kalpaten... menneistä viisastuneena;)

tosi hiljaselta tosiaan näyttää täällä. ilmoittelempa minäkin olevani pimennossa ainakin ensi viikon, huomenna alkaa etelä-suomen kierros.

tää ilta on mennyt rattoisasti lueskellen;) http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=429431&p=&mpage=1&tmode=1&...

noi on niin hauskoja:)

kataya: meillä lähisuku jo tietää uutiset. mut tällä kesäkierroksella on tarkoitus tavata sukulaisia ja kertoilla uutiset;)

hiljamaari: meillä ei mitään kummempaa innostusta oo enää. viime marraskuussa muutettiin ja sitä ennen aika tiukka kuukausi remppaamista töiden ohella. onneksi on limenvihreä valittu väriksi tuohon tulevaan lastenhuoneeseen, niin ei tartte sielläkään mitään tehdä. paitti ettiä uusi paikka tietokoneelle, mies haluis olkkariin, mut katotaan nyt...

sapa: hienoa! juu ois kyllä ihan mukava tutustua kasvotustenkin, ois tuttuja joilla pikkunen tulossa samaan aikaan jne, vaikka teillä tuota harjoittelua jo takana, meille ekaa pukkaa... ja kun ei meillä oikein kyllä kummallakaan oo ees silleen ketään tuttuja täällä nokialla, kaikki melkein tampereella. olis ihan kiva jos vaikka sattuis asuun sen verran samalla suunnalla et vois sit joskus käydä vaikka käppäilemässä porukalla... tai joitain, mutta pidetään mielessä.

mutta nytpä ei muuta kuin hyvää viikkoa kaikille. koitan käydä lueskelemassa, mutt kirjoittelu voipi jäädä. mutta palaan kyllä asiaan sitten. ja seuraava neuvolakin on sitten tuon reissun jälkeisenä maanantaina, eli reilun viikon kuluttua.

tikru ja simppis rv14+2

Tähän perjantaihin kuuluu aina mulla muutakin mukavaa ( siis tuon viikonlopun alkamisen lisäksi), mulla nimittäin vaihtuu aina silloin rv:t ;)

Honey05; Tuo on todella ärsyttävää, kun jotkut (yleensä nuoret) eivät ajattele noissa leikkipuistoissa iltaa/viikonloppua viettäessään, että seuraavana aamuna/päivänä sinne tod.näk. tulee lapsia, myös pieniä, jotka laittavat KAIKEN löytämänsä suuhun. Mulla keittää aina oikein kunnolla, kun näen jotain leikkipuistoon kuulumatonta niissä. Nykyään ollaankin aika paljon vain tässä omalla pihalla, kun nyt meillä on leikkimökki, kiikku, hiekkalaatikko sekä muutama iso puu missä on hyvä kiipeillä...

Hiljamaari; mun ystävällä oli raskauden alussa kohtu tuntui vain toisella puolella. Ihan hyvin raskaus on mennyt, nyt menossa rv 32. Mutta jos oikein huolestuttaa, niin kysy enemmän neuvolasta!

Murjaani; tuo on NIIIIIN tuttua! Ja yleensähän lapset kiukuttelevat juuri silloin eniten kun itsekin on väsynyt. Mutta nyt vain huilailet, kyllä seuraava päivä on varmasti parempi. Noita huonoja päiviä tulee aina väistämättä eteen! Tsemppiä!

Galluppi; Mulla alkoi myös tänään vähän pesänrakennusvietti nostaa päätään. Pitkään en ole oikein edes uskaltanut ajatella, että meille voisi olla tulossa vauva, mutta eilen kun kävin neuvolassa kuunteluttamassa ne sydänäänet, niin toivo tämän raskauden onnistumisesta on noussut kunnolla. Täytyy kai punastellen myös tunnustaa, että kävin äsken ikean sivuilta jo katselemassa hoitopöytiä... Ja samalla vähän jo suunnittelin mielessäni vauvan tulevaa hoitonurkkausta. Ehkäpä sitten osan veronpalautuksista käytän hoitonurkkaukseen...

maria80 + Patu-Alli rv 11+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tervehdys täältäkin pitkästä aikaa!

Oltiin juhannusta viettämässä pohjoisessa ja nyt on kotiuduttu takaisin reissulta. Olipa ihanan rento loman aloitus.

Niin hirveästi oli juttua tullut etten ole ehtinyt kaikkea lukemaan. Taidan aloittaa ihan vain omalla navalla kunnes pääsen taas kiinni teidän turinoihin :)

Maha alkaa kyllä jo näkyä, varsinkin iltaisin on aika huvittavan iso pallo mahan paikalla. Ihmettelen vain että mulla kohtu tuntuu selvästi vain vasemmalla puolella mahaa, sellaisena aika kovana. Oikea puoli on ihan pehmoinen. Onko tällainen toispuoleisuus ihan normaalia :?)

Maanantaina on sitten np-ultra! Osallistun samalla johonkin tutkimukseen jossa pyritään kehittämään menetelmiä ennenaikaisen synnytyksen ennustamiseksi. Ottavat emättimestä topsilla vain näytteen bakteerikannasta.

GALLUPPIA: Onko muilla pesänrakennus käynnistynyt?? Mulla tuli mieletön into alkaa laittamaan kotia. Saatiin vähän riitaakin aikaiseksi siitä tarviiko/voiko seiniä alkaa maalailemaan :) Vesiohenteisella voisi kuulemma maalata, joten eiköhän täällä aleta sutimaan tässä lähipäivinä. Haluan nimittäin maalarinvalkoista seiniin tämän tunkkaisen vaalean sävyn sijaan... Kaikki ihanat kirkkaat väritkin toimisivat paremmin maalarinvalkoista vasten. Sanokaa nyt joku että on tuo tosi olennaista saada hoidettua ennen vauvan tuloa :))

Ainiin, edelliseen vielä yksi kysymys: Onko kukaan verhoillut itse vanhoja huonekaluja?? Mulla olisi yksi purunkoinen vanha tuoli johon haluaisin uuden päälisen.. uskaltaisikohan aloittaa tuollaisen urakan..

No vapautanpa tilaa muillekin kirjoitella. Ihanaa taas lueskella teidän kuulumisia. Hauskaa perjantaita joka suunnalle!

/hilja rv12+4

[color=red] Ei vielä ole iskenyt pesänrakennusvimma. Esikoisen aikana se iski vasta aika loppupuolella. Nyt meillä on edessä muutto kaksiosta kolmioon ennen pikkukakkosen syntymää, joten en viitsi tätä nykyistä kämppää laitella. Meinataan muuttaa vasta ehkä joulukuussa, joten saas nähdä jaksaako sitä muuton lisäksi erikoisemmin laitella uutta kotia hienoksi..

Hirveästi on kyllä ruvennut tekemään mieli uusia huonekaluja, varsinkin keittiöön uusi pöytä olis ihana!

Niin tuttua tekstiä =)

Meillä sama juttu, en kehtaa yksin enää mennä lasten kanssa kauppaan kun semmoinen show joka kerta. Saa olla huutamassa perään kun äijä lähtee omille teilleen (3v) ja pari kertaa on tehty " hälytys" supermarketeissa kun lapsi on kadonnut. Levottomat jalat... Arvaa hävettääkö?

Kyllä ne siitä kasvaa ja alkaa paremmin sujumaan. Ennekuin edes arvaa. Meillä nyt 14, 12 ja 9 vuotiat ovat nykyään NIIN kiltisti kaupoissa, en olisi vaan ikinä uskonyt 6-7 vuotta sitten =)

Yks kaks sitä vaan huomaa, jaahas, nyt se jo sujuu. Se päivä tulee vaan mielestäni ihan liian nopeaa ; )

...nimittäin kertoa miten teillä ukkojenne kanssa menee tää arkielämä. en varmasti oo ainoa kellä on juuri tää ongelma, mut kovin usein sitä jää oikeesti miettimään kun toinen vaan jaksaa urputtaa omista menoistaa et vaadinko mä oikeesti jotenkin liikaa...???

ja nenn, oot siinä ihan oikeessa et tosi kypsymätöntähän toi mun ukon touhu on, mut oon siitä ite ollu tietonen jo tosi kauan aikaa, oikeestaan sen jälkeen kun eka muksu syntyi niin puoli vuotta siitä meillä oli eka kunnon riita koskien justiisa näitä omia menemisiä ja harrastuksia. ongelman ydin tällä hetkellä on se, että mun mies ei ite ois ees hirveästi halunnu kolmatta vauvaa mut se oli meillä sellainen kompromissi kun mä oisin halunnu vielä enemmän muksuja ja kolmesta oltiin puhuttu ihan ennen ekankaan syntymää. sit meillä ilmeni 25%riski periytyvään sairauteen (joka siis pikku-ukollamme on) ja mies halusi lopettaa muksujen teon kokonaan...

nooh, kyllä tää varmaan tästä, pitäis saada enemmän ittellekin töitä niin ei tarttis olla vaan mökkihöperönä lasten kanssa.

tuli muuten tänään sit vuodatettua verta itteltäni ja kunnolla, nimittäin ensin höyläsin itteeni pikkurilliin (ja kunnolla) kuorimaveitsellä ja just äsken astuin sit lasinsiruun silleen et verta tuli oikein juoksemalla... no huomenna on siivottava joka tapaukses kun lattia näytti oikeesti siltä kun ois sikaa teurastettu...:O)

mutta nyt täytyy lähtee hampipesulle ja unille, huomenna on vielä hirveesti hommaa ennenkuin vieraat tulee...

sapa

[color=darkviolet]Pitäs ehkä viihtiä kulettaa imuria mökin päästä päähän, mut ku ei oikeen innostas. Kuka tietää tunteen ;)

Käytiin kävelyllä kylällä jätskiostoksilla. Kauan istuskeltiin auringossa ja vaan nautittiin. Nyt ehkä alkaa virittäytyyn pikku hiljaa lomatunnelmiin. Peräti kaks viikkoo saan vaan olla.

Sunnuntaina nostetaan kytkintä. Lähemmäs viikko varmaan reissataan. Kunnei oo tarkkoja suunnitelmia missä käyään niin ei tiiä koska palataan.

Jahas sauna ois vissiin lämmin, ku ukko laskee ammeeseen vettä. Taian imuroia vasta huomenna.

[color=purple]Anteeks mie nyt unohin nimimerkin, mut sulle joka olit seulonnassa :) Kiitos, kun kerroit oman tarinan. Siis vatuloin vielä, ett sinä et ollut siis ilmottanut neuvolaan edellisten kuukautisten alkamispäivää vai miten??

Turhaa kai sitä mie vielä mittää huolehin, mut jää sitä vaan miettiin kaikenlaista, ku jäi " kiinni" tuossa seulonnassa. Jospa nyt osais kuitenki olla lomalla suht rauhallisin mielin. Siirty niin kivasti just loman loppupuolelle tuo np-ultra aika, ett jos pähkäileen alan niin siinä menee koko parin viikon loma :/

[color=blue]UKOISTA [color=violet]meillä ei ukkoa " ahista" toisen odottaminen. Voi olla osa syynä sekin, että vuoden ´05 alusta asti toista toivottu. Meillä onneksi molemmilla on " omia" menoja, tosin ehkä enempi liikutaan porukalla, jos mahollista. Nyt oon tykänny hirveesti, ku oon saanu olla jo 9kk töissä. Mulle sekin on omaa aikaa, ku " ikuisuuen" oli kotimamina. Tykkäsin kyllä siittä, mutta totuttelua varmaan tulee oleen nyt taas aluksi, ku siihen vaiheeseen tullaan.

Jahas ukko hoputtaa syömään. Palaan ehkä myöhemmin. .

Zatu ja Säde 11+4

En huomannut, että kukaan olisi aloittanut ketjua tälle päivälle, mutta jos sellainen jo on, niin jatketaan sit sitä. =) Ekaa kertaa uskaltauduin tällaisen tekemään..

Omassa olossa ei ihmeempää muutosta. Kaveri kävi eilen vierailulla, ja on jo viikolla 28, ja sillä oli ihana massu! Saa varmaan vielä jonkin aikaa odotella ennen kuin oma pötsi alkaa muistuttaa enemmän vauvamasua.. =)

Hirmuisesti olitte eilenkin kirjoitelleet, mutta eihän tässä lahopäässä mikään pysy, joten pahoittelen kommenttien puutetta! Ai niin, meillä esikko söi sit eilen nuuskaa.. Joku idiootti oli jättänyt sitä leikkipuistoon, ja poika ennätti maistaa vähän ennen kuin isi ehti paikalle kaivelemaan loput suusta.. Siitä sit samantien kotiin ja hiilirakeita syöttämään, ku nikotiini ei oikein sovi noin pienille (1 v 4 kk). Onneksi ei tullut mitään ihmeempää, mutta kyllä otti pattiin!! Nyt kaikki kuitenkin ihan ok.

Taidan palailla lukemaan eilistä pinoa uudemman kerran, jos vaikka myöhemmin osais vastailla enemmän... =) Mukavaa päivänjatkoa!

Ja tervehdys kaikille! Mä oon tänään ihan koko päivän maannut täällä vanhempieni omakotitalon pihalla ja ottanut aurinkoa. Ihana ilma! Voi ku näitä päiviä nyt riittäis koko loman ajaksi (lomaa vielä 3 viikkoa jäljellä).

Kylläpä tosiaan on ollut hiljaista Tammenterhojen pinossa tänään. Taitaa ihmiset olla ulkoilemassa muutkin. Minä olen vielä tämän viikonlopun koneen äärellä, mutta sitten olisi tarkoitus pitää palstataukoa pari viikkoa. Ensimmäinen viikko ollaan miehen vanhemmilla ja Turun saaristossa mökillä ja toinen viikko on tarkoitus kierrellä tuolla Itä-Suomessa auton ja teltan kanssa ihan miehen kanssa kahdestaan :)

Gallup: Mulla ei ole juurikaan pesänrakennusvietti nostanut päätään. Toki vaunuja olen käynyt katselemassa sekä hoitopöytiä yms. Mutta hankintoja ei olla vielä tehty. Jätetäänkin hankinnat suunnitellusti syksyyn.

Sapa78: Ikävältä kuulostaa tuo miehesi " seuraavan lapsen kriisi" . Toivotaan, että se menee ohi pian ja hänkin hoksaa, että koska yhdessä lapset tehdään, niin yhdessä ne myös kasvatetaan. Olen ystäväpiirissäni huomannut tuota samaa kriisiä myös muodossa " ensimmäisen lapsen kriisi" ja sen tuoma oman ajan vähenemisen ahdistus. Kaikkea uutta on pitänyt kokea ja uusia harrastuksia haalia jo raskausaikana, ettei vaan joudu mistään luopumaan. Onneksi oma mieheni on ihana " jalat maassa oleva tyyppi" , joka jo nyt asennoituu niin, ettei sitä niin kovin tee edes mieli mennä minnekään ylimääräisiin menoihin vauvan synnyttyä. Mielummin seuraa kotona vauvan puuhailua, ettei vaan jää paitsi mistään ekoista hymyistä yms.

ON: Energiaa piisaa, vointi mainio. Nyt voin sanoa nauttivani tästä raskaudesta täysillä!

Nauttikaa tekin ihanista lämpimistä päivistä!

Sulina + " papu" rv 14+1 (hui, jopas tuntuu isolta noi viikot!!!)

Täällä on tuttua puuhaa tuo lasten kanssa kaupassa kiukuttelu. On jo sentään 8v ja 9v lapset. Yleensä kyllä osaavat käyttäytyä, mutta esim. pienessä kaupassa ja kun on tungosta niin lapset kyl hermostuu ja siinä samassa kyl vanhemmat. Yleensä kyl pyritään käymään miehen kans kahdestaan kaupas mut esim. mökillä otetaan lapset mukaan.

Meillä mies on innoissaan kolmannesta lapsesta, ollaan jaettu tähänkin asti yösyötöt, kotityöt ym. Harrastuksissa käy molemmat vuorollaan, kummallekin järjestyy omaa aikaa.

Mie olen ostellut pikkuhiljaa kirppikseltä vaatteita kun on löytynyt halvalla. Ammeen ostin 2e ja yhdistelmävaunujen ilmoitus löytyi tänään kaupan seinältä 90e. Ovat v.2005 mallia ja aivan kuin uudet. Tyttö tosin sanoi et miks ostaa näin aikaisin mut kun ei tuon hintaisia usein löydy.

Olo menee samaa rataa, kauhea etova tunne tulee kun jää syömisen väliin 4h. Kun muistaa syödä jotain, olo on OK. RV on tasan 10, jos tuo kuvotus kohta loppuisi.

moikkelis vaan. täällä aurinko paistaa nyt oikein ihanasti, toivottavasti olis vielä huomennakin tällainen keli niin sais tytön synttäreillä osan porukoista tohon terassille kahvitteleen. vielä pitäis tänään ottaa spurttia ja lähtee kaupoille tos 4 jälkeen ja sit illalla vääntää pari kakkupohjaa (neiti haluaa sellaisen nalle-kakun mikä oli jossain vanhassa valion ensilusikallisia kirjassa...) ja sit vielä voilepäkakun aattelin pyöräyttää. coctail-piirakat pitää paistaa ja munavoit vääntää, huomiseksi jääkin sit vain päälystyshommat.

oma olo on tosi väsyny, yritin tos ottaa päikkäreitä pikku-ukon kans muuta isompi ei sit malttanukaan kattoa piirrettyä ja tuli mut kiskomaan ylös sängystä. no onneks ainakin nuorempi nukkuu niin ei tartte koko ajan juosta niitten peräs ettei ne painele iteksiään autotielle omasta pihasta.

mulla ei oo vielä kyllä iskeny mitään pesänrakennusviettiä kun ei oo rahaa yksinkertaisesti tehdä yhtään mitään isompaa vähään aikaan. kesän lopuilla meinattiin ukon kanssa laittaa valokate terassin päälle ja terassin viereinen pläntti pitäis laatoittaa et siihen saa kunnon tasaisen alustan pyörille yms. kaikki pensaat ja taimetkin on pihaan hommaamati mistään kukkapenkeistä puhumattakaan.

mua kyllä pännii toi mun mahan toiminta ihan suunnattomasti kun se on niin vaihtelevaa koko ajan. toisinaan menee monta päivää ilman isompaa asiaa, sit kun otan varovaisesti laxoberonia niin sit ollaankin kaksi päivää maha ihan sekaisin. ärsyttää ihan suunnattomasti kun muina aikoina turvottaa ihan älyttömästi ja on sellainen ähky olo koko ajan. toivottavasti tää alkais pikkuhiljaa helpottaa.

vielä ois ens viikko oltava täällä kotimaisemis ja sen jälkeen alkaakin isännän huikea kahden viikon kesäloma! eka viikko mennään vaaasan tuttavien luo ja viikonloppu siirrtytään mikkeliin veneilemään appiukon vuokraveneellä. ollaan viikonloppu muksujen kans teltassa yötä jos vain kelit sen sallii.. mitähän siitäkin tulee;)? toivottavasti mukavia elämyksiä ainakin muksuille...

onko muilla muuten omille ukoille iskeny jonkinlaista " seuraavan lapsen kriisiä" ? meillä tuntuu taas toi miehen ihan ikuinen " mä en ikinä saa tehdä yhtään mitään mitä ite haluan..." - laulu nostavan päätään. menee hermot kun se tekee muutenkin tosi paljon töitä ja sit sen lisäksi hänen pitäis saada mennä koko ajan ihan miten ite lystää harrastamas kaikkee... hän esim sanoi et hän haluaa kyl omalla kesälomallaan tehdä sitä mistä hän ite tykkäää joten me oltais voitu koko perhe jakaantua kahteen eri suuntaan, hän omiin juttuihinsa ja mä lasten kanssa jonnekin muualle... en sano pahasti, mut meinas kyllä hermo aika pahasti pimahtaa kun ton taas kuulin... täytyy toivoo et tilanne taas helpottuis kun sen töissä kiireet vähenis niin se vois ottaa enemmän aikaa itteelleen, nythän se vaan tekee ihan hirveitä määriä töitä.

ja niin _tigger_ piti vain sanomani et kyl mekin täällä nokialla asustellaan, tulee aina vaan ilmoitettua joka paikkaan tampere asuinpaikaks niin ei tartte selvennellä niin paljoo... meitä tais olla ainakin kolme täältä nokian suunnalta jos oon ite laskeskellu oikein?!? joka tapaukses mua ainakin vois kiinnostaa tavata ihan " naamasta naamaan" jos vain muitakin innostuneita löytyy...

mutta nyt jorinat sikseen, keitän kahvia että saisin nää silmät pysyyn auki ilman tulitikkuja...

sapa

Ihana hellepäivä täällä, en voinut enepää istua auringossa kun alkoi tehdä pahaa. Tulin äkkiä lukemaan teidän tämän päivän kuulumisia.

Sapa: anteeksi jos suoraan sanon mutta kuulostaa kyllä aika kypsymättömältä mieheltä tuommoinen puhe. Että pitäisi hänen kesälomallaan saada tehdä mitä haluaa... Tuota en yhtään ymmärrä. Entäs sinun oma aika? Sinun kesälomasi? Ja lapset? Ihan alkoi suututtamaan sun puolestasi vaikka en edes sua tunne. Kun on perhe perustettu ja lapsia saatu, ne hoidetaan yhdessä. Tottakai omaa aikaa tarvii sekä äiti että isä jaksaakseen, siinä määrin kun se on mahdollista. Kuitenkin minusta on tärkeämpää että äiti saa sitä omaa aikaa, koska kuitenkin mies saa töissä hengähtää, ja edes kahvitauot olla ilman marinaa ja passausta. kaikille miehille jotka itkevät oman ajan peräänsä suosittelen pakollista yksinolo" lomaa" lapsen kanssa pari-kome päivää niin voi olla että ääni kellossa muuttuu. Tasapuolisesti pitää jakaa aikaa harrastuksiin, mutta sanomattakin on selvää ettei lapsiperheessä kummallakaan voi enää olle yhtä paljon harrastuksia eikä omaa aikaa kuin ennen lapsia.

Monen miehen tiedän harrastavan samaa henkistä painostusta kuin sinun. On pakko päästä salille ja lenkille ja kavereitten kanssa matsiin. Ja lisäksi paljon ylitöitä... Jos perheen äiti ottaisi itselleen saman ajan joka päivä voisi vuorokauden tunnit loppua kesken.

En voi sietää sellaista ajattelutapaa että lapset ovat " naisen" omia ja äidin vastuu ja koti ja oma aika ovat miehen oikeuksia. Näen punaista kun edes ajattelen. Yhdessä on lapset hankittu ja yhdessä ne hoidetaan. Mies joka ei tätä hyväksy ei ehkä ollut valmis isyyteen. Hyvä isyys ei ole laatuaikaa vaan pelkästään aikaa.

Monet naiset antavat miehen harrastella ja se ei heitä vaivaa. Hyvä niin. Ja monilla on asiat tasapainossa että molemmat saavat sitä omaa aikaa. Sekin on ok. Mutta jos nainen on käytänössä yksinhuoltaja miehen töiden ja harrastusten takia, jossain mättää. Enkä tietenkään voi tietää onko asiat näin teillä sapa, vaan yleisesti ajtellen.

Meillä on pain viisi yhteistä lasta, plus miehen lapsi aikaisemmasta liitosta. Yhteen lapseen oltaisiin jääty jos olisin joutunut täällä yksin istumaan illat ja viikonloput. Yhteisellä sopimuksella hoidetaan lapset yhdessä ja harastellaan mahdollisuuksien mukaan. Yhteisymmärryksessä.

En tarkoita pahoittaa kenenkään mieltä enkä sano että alkuperäisellä (sapalla) on asiat näin. Jos molemmat ovat yhdessä sopineet työt ja harrastukset se on mielestäni jokaisen oma asia. Tietysti sekin jos asiasta on riitaa =)

Paljon olen kuullut samoja juttuja kuin sapa kertoo ja tällälailla asioista olen mieltä.

Ei pahalla/nenn

[color=blue] Ihanaa! Enää pari tuntia ja sit alkaa viikonloppu. Ollaan tytön kanssa kaksistaan, kun mies keksi lähteä Evolle retkeilemään ( ei todellakaan sen tapaista! )

Omaan napaan kuuluu sitä samaa..Odottelen innolla tiistaita kun mulla on ultra ja pääsee kurkkaamaan sinne kohtuun. Lisäksi olen nähnyt " painajaisia" kaksosista kun se lääkäri sanoi että mun kohtu on viikkoihin nähden suuri. Ei sillä etteikö kaksoset olisi ihania, mutta ehkä vähän totuttelua sellainen juttu vaatisi.

[color=pink] Meilläkin rupeaa koko suku olemaan jo tietoisia uudesta tulokkaasta. Olen yrittänyt hillitä itseäni etten koko ajan höpisisi siitä, mutta en vaan pysty pitämään suutani kiinni. No, ens tiistain ultran jälkeen ei haittaa vaikka koko maailma tietäisi. Mahtavaa kun kohta on 12 viikon riskiaika ohi!

Eipä sitten kummempia! Jatkan tässä vielä hetken töitäni ja sitten siirryn viikonlopun viettoon..Missä kaikki Terhot on kun ketjussa on ollut niin hiljaista tänään??

Kataya 11+3

Mulla menee hermot noihin helkkarin kakaroihin. Käytiin kaupassa: yhtä riehumista. Käytiin Kelassa: riehumista. Käytiin vaatekaupassa: riehumista. Mulla on pinna niin kireellä, että voisin hyvinkin teljetä noi kaksi jäähylle kellariin ja menä itse pihalle juomaan siiderin.

Vanhempaan (pian 4 vee) ei tehoa enää mikään. Ei yhtään mikään. Sama huudanko pää punasena, komennanko tiukasti, pyydänkö nätisti, neuvottelenko... mikään ei tehoa. Ensimmäisen kerran tänään kaupassa tiuskaisin sille, että turpa kiinni ja ole vähän aikaa paikallas. Juu, tosi aikuismaista käytöstä. En vaan jaksa sitä hirveetä showta, kun päästään julkisille paikoille. Kotona homma kohtalaisen ok, kun voi laittaa jäähylle. Rauhoittuu kyllä aikanaan.

Minkälaista tämä on kolmen kanssa??? Saankohan ihan oikeasti hermoromahduksen?

Ja vielä oksettaakin, kele.

*murinaa, murinaa, murinaa*

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat