Vierailija

Olen 55-vuotias nainen, eronnut avosuhteesta 15 vuotta sitten enkä ole sen jälkeen seksiä harrastanut. Nyt minuun on ihastunut 30-kymppinen mies johon tutustuin harrastuksen parissa. Hän on komea ja erittäin mielyttävä, pidän hänestä kovasti. Välillä olen valmis kiihkeään suhteeseen ja välillä taas epäröin, että onko hän oikeasti kiinnostunut minusta ja miten yhteiselo sujuisi.

Yksi mutta on myöskin seksielämä, kun olen niin kauan ollut ilman en tiedä osaanko enää olla oikein sängyssä?

a-kuppi opettaja

Kommentit (4)

"kun kumpikin haluaa toisiaan, niin kyllä ne halut ja himot ohjaa tekoja."

Minä olen miestä n.8 vuotta vanhempi.Pakko pidätellä,vaikka halut tosiaankin ohjaisivat tekoja siihen tiettyyn suuntaan.Syy: oma rohkeus ei riitä,miehen haluista olen vasta 99 % varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei kun siitä vaan, kun kumpikin haluaa toisiaan, niin kyllä ne halut ja himot ohjaa tekoja. Tämän päiväm nuori mies sanoo mitä haluaa, jos et heti "ehdi mukaan" kuvioihin. Tämän suhteen ekojen kertojen jälkeen petihommat onnistuu ihan itsekseen, ei ne taidot ole sinulta unohtuneet, vaikka taukoa on tullutkin.

- lykkyä tykö - /// M

... anna mennä vain :) Kokemusta rikkaampana ja tulee ainakin selvitettyä olisiko mahdollisuuksia. Jos et sitä teet, kakut kuitenkin ja pitkään :)

N

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat