Seuraa 

Kyllä tässä sydän hakkaa hurjaa vauhtia eikä kirjoittamisesta meinaa tulla mitän ;)

Laitoin tänne yhden kirjotuksen joka koski ns. roskishaamuja. Olisiko siitä ehkä pari viikkoa? Totesin siinä että testejä ei pitäisi mennä enää vilkuilemaan kun testiajat on menneet umpeen. Ja totesin muistaakseni myös että nyt saa liian varhaisessa vaiheessa testaamiset loppua koska ne on turhia ja niihin ei voi luottaa. Meillä on syksyksi varattu aika hoitoihin kun yritystä ja jokunen varhainen keskenmenokin on takana viimesen parin vuoden aikana :(

Mutta kun eilen järjestelin kaappeja nin löytyihän sieltä kaiken " rojun" seasta vielä yksi käyttökelpoinen testi, sellainen liuskamallinen Aconi (tosi herkkä testi). Ja nyt aamulla sitten tein sen vaikka vuodon pitäisi alkaa vasta 3-6 päivän kuluttua. Ja kyllä olin ihan ihmeissäni kun testiin tuli heti kaksi viivaa!!! Tosin viiva ei ole yhtä vahva kuin se toinen mutta ihan selkeä paksu sellainen :) Tällä kertaa ei tarvinnut odottaa useita minuutteja eikä tihrustella testiä...

Mutta siis miten jo tässä vaiheessa voi plussan saada? Hulluinta on se että nyt emme edes etsineet mitään oviksia testeillä ja mitään ihmeempiä kipujakaan ei ollut oletetun oviksen aikoihin. Venyvää limaa tuli tosin jo hyvin alkupuolella kiertoa ja silloin ihmettelin että näinkö aikasin ovis voisi sitten olla (kierron 11 pv)?

Jännittää niin kamalasti. Mitä jos nyt onnistaisikin tämän raskauden kanssa? Jos tämä jatkuisikin normaalisti? En taida kyllä miehelle vielä puhua mitään. Jos se vuoto ja tuhru taas sitten kuitenkin alkaa. Nyt ei onneksi mitään tuhrua ole tullut. Alhaalta nippasi jokusen kerran noin pari päivää sitten mutta mitään varsinaisia menkkoihin liittyviä kipuja ei vielä ole ollut. Rinnat oli reilu viikko sitten kipeet mutta ei enää. Paha olo kyllä on mutta niin on aina ennen vuodon alkamista. Koskaan aikasemmin en kyllä ole plussaa saanut tässä vaiheessa kiertoa! On tullut tehtyä niitä jokunen parin vuoden aikana....

Tulipas kirjotettua paljon. Toivon mukaan joku jaksoi lukea...

Kommentit (14)

siellä onkin enemmänkin kuin yksi asukas ;) silloinhan raskaushormonia on enemmän ja näin ollen on hyvinkin mahdollista että plussa näkyy aikaisemmin :)

Niin, siis mulla on vasta kierron 25 päivä menossa ja joskus lyhimmillään kierto on ollut 27 päivää. Mutta yleensä se on 29-32 päivää. Joten tosi aikanen plussa taitaa olla?

Tiedän sen että tässä vaiheessa kaikki on vielä hyvin epävarmaa mutta olen kyllä onnellinen tästä yllättävästä asiasta!!! Että jotain on kuitenkin tapahtunut! Olen testaillut lukuisia kertoja ihan omasta mielenkiinnosta ja myös siksi kun lääkäri on käskenyt tekemään näin. Tietäisi sitten että tapahtuuko yleensä mitään... Muuten on kyllä erilaisia kokeita otettu minusta ja mitään " vikaa" ei ole löytynyt. Miehellä on heikkolaatuisia siittiöitä ja jokainen plussa on vähän niin kuin ihme... Ja niitä plussia on tullut mutta aina ne ovat olleet hyvin heikkoja ja tulleet myöhemmässä vaiheessa kiertoa. Niin sanottuja kemiallisia raskauksia on ollut useampia. Ja n. viikolla 12 keskenmennyt raskauskin " näkyi" vasta kun vuoto oli pari päivää myöhässä ja silloin sain tosi haalean viivan.

Tiedän että petyn kovasti jos vuoto taas alkaa mutta nyt yritän olla onnellinen, edes ne päivät kun tuhruttelu on poissa!!! Tosiaan. Elokuun alussa aloitetaan hoidot. Olisipa kiva soittaa heinäkuussa että meidän ajan voi perua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen lukenut tätä ketjua aloituksestasi alkaen ja nyt uskaltauduin onnittelemaan.

Pidä mieli positiivisenä, äläkä sure etukäteen!!

Hyvin kaikki menee!!!

noin viikon ennen menkkojen alkamista, ja selvä viivahan sieltä tuli, ja hyvin kaikki sujui! :)

Nyt sitten taas tein testin, kun menkat oli 3-4 päivää MYÖHÄSSÄ, ja oli nega, kun taas sitten seuraavana päivänä positiivinen.

... joka kyllä päättyi sitten keskenmenoon.

Apteekin omasta testistä puhuin.

Eli kyllä minäkin varovasti sinua onnittelen. :)

Et kertonut kiertosi pituutta tai kuinka paljon rv:ja nyt olisi! Itse testasin myös Acon 10:llä kp 32/32 vahvan plussan eli ennen kuin menkkojen olisi pitänyt etes alkaa. Silloin rv:ja 3+6. Mikähän mahtaa olla alhaisin rv jolloin on plussa testattu...?

Tuskimpa tuo sinun testi virheellistä plussaa näyttää, vieläpä kunnon vahvuudella ja testiajan sisällä! Onnittelut siis ja toivotaan että tämä raskaus kestää loppuun saakka!

HANNELE rv 6+1 - myös takana yksi km 03/06

Joo voi tosiaan saada noilla herkillä testeillä plussan noin aikaisin.

Sulla on ovis ollut ehkä vähän aiemmin kun oletit. Mun yks kaveri testaili mun mielestä aivan liian aikaisin varmaan viikon etuajasssa ja plussan sai. Kohta sekin vauva syntyy :)

Aika jännä, että olette varanneet ajan hoitoihin ja nyt sitten tärppi kävi.

Paljon onnea vielä! Toivottavasti kaikki menee raskaudessa hyvin!

Jos sulla on vaan kierron pituus heittänyt tässä kierrossa. Jos on ennenkin joskus ollut 27pv, nythän on voinut olla vaikka 25 tai 26-päiväinen kierto. Silloinhan plussa näkyisi ilman muuta herkällä testillä.

Itse plussasin kp28 vähemmän herkällä testillä, vaikka oletin kierron olevan 35-päiväinen :)

Apteekista ei löytynyt niitä herkimpiä testejä joten ostin sitten Apteekin oman testin. Ja äsken sen tein. Ihme kyllä testiin alkoi muodostua heti se toinenkin viiva!!! Viiva ei ole kovin tumma mutta ihan selvä kuitenkin! Tyhmä olin (vaihteeksi) kun noin aikasin tein uuden testin koska olen kuvitellut että tuo Apteekin oma testi ei olisi kovin herkkä? Mutta näköjään on. Tai sitten tässäkin raskaudessa on jotain outoa :( Nyt kyllä ihmetyttää että miten tässä vaiheessa voi plussia tosiaan saada? Ovulointi on sitten tapahtunut paljon aikasemmin kuin olen olettanut!

Oireista voisi sanoa sen että eilen illalla vatsa oli aika ikävän tuntuinen. Vihloi vasemmalta puolelta. Vihlasut onneksi sitten loppuivat eivätkä häirinneet yöunta... Myös huono olo on kuvioissa vahvasti. Mutta niinhän se on aina ennen menkkoja ollut! Jostain ihmeen syystä. Nyt sitten pitäis vaan yrittää rauhottua ja antaa ajan kulua. Minä kun en paljon siihen voi vaikuttaa että jatkuuko tämä raskaus vai eikö. Jo ensi viikolla sen sitten näkee että oliko kyse ns. kemiallisesta raskaudesta? Kiitos vielä kerran kommenteista :)

Minä tein ensimmäisen testin noin 2,5 viikkoa edellisistä menkoista eli noin kierron puolessa välissä ja sain silloin haamun. Tein uusinta testin siitä viikon pästä ja tuli tosi vahva plussa, mutta nyt on sitten valitettavasti vuotoa ja näyttäis siltä et kesken menee:(

Onnea sulle!! Kyllä se plussa sitten on:)

Voihan sen todellakin saada. Noita testejähän on jotka näyttää just jotain 3 pv ennen menkkojen alkamis ajankohtaa jo tuloksen. Mutta ei muuta ku teet uuen testin sitte myöhemmin

Tein kaksi päivää sitten vielä uuden testin (Apteekin omalla) ja viiva oli tumma ja selvä! Oli siis vahvistunut. Kokemuksesta tiedän että enää ei voi olla kyse ns. kemiallisesta raskaudesta. Joten pakko kait se on uskoa että raskaana ollaan!!! Tuhruja eikä mitään kovempia menkkakipuja ole tullut. Jokainen vessassa käyminen on kyllä tosi stressaavaa... Raskausoireitakin on alkanut tulemaan. Rinnat ovat kipeytyneet, haistan kaikki hajut mitä ilmassa vaan leijuu, itkettää tosi helposti ja hermot on tavallista kireämmällä. Mieskin siitä jo sanoi minulle. Että onkos sulla hormonit vähän ylikierroksilla kun kiukuttelet jatkuvasti ja mieliala vaihtuu niin nopeasti ;) Mieskin sitten tietää plussasta. Ei meinaa uskoa tätä todeksi. Huomaan että on " salaa" tosi onnellinen asiasta mutta pelkää ihan selvästi tulevia päiviä.

Mä tilasin gynikselle ajan parin viikon päähän. Haluan tietää että onko tällä kertaa kaikki ok? Silloin olisi menossa 7 tai kahdeksas viikko?Ajattelin niin että jos vuoto sitten alkaisikin ennen tuota aikaa niin voihan sen sitten perua. Mietin kyllä turhankin usein että miten sitten aijon reagoida jos vuoto alkaa. Miten saisin itseni taas koottua mahdollisimman nopeasti. Etten jäisi suremaan ja masentumaan ihan liikoja... Jos pääsen sinne parin viikon päähän ja ultrassa löytyisi elävä sikiö niin voi sitä ONNEA!!! Mutta elellään nyt vaan päivä kerrallaan.

Hyvää kesää kaikille ja toivotan onnea kaikille kuumeisille. Lähetän täältä oikeen paksuja viivoja sinne ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat