Seuraa 

Piristystä työpäivään, pinoa pystyyn....

Kommentit (8)

Heippa vaan kaikki!

Lääkäriin menoa odottelen, liukastuin eilen meidän kylppärissä illalla ja nyt on selkä TODELLA kipeä ja nivusta juilii. En onneksi kaatunut vaan liukastuin ja olin kuin hämähäkki siellä lattialla ja yritin saada jalat oikeaan asentoon. Silloin ei pahemmin sattunut, mutta aamuyöllä ei sitten kyljen kääntäminen enään onnistunutkaan. Ja panadol ei auta yhtään! Nivusen sattuminen vähän huolettaa, kun on niin kipeä ja ihme tuntemuksia on alavatsassa. No eiköhän siellä lääkärissä selviä sitten enemmän.

Tytsy lähtee isovanhempien kanssa veneilemään ja äitini pyysi minuakin, mutta jätän suosiolla väliin, enhän mä pääse kajuutasta ylös!

Ellei tohtori anna jotain ihmelääkettä... Syön selkäsärkyyn välillä Voltaren nimistä lääkettä ja se auttaa heti, mutta nyt en kyllä uskalla ottaa ilman lupia.

Nyt yritän suihkua uudemman kerran ja tulen raportoimaan tohtorin kuulumiset illemmalla!

PipiKirsikka ja aarre 14 tasan!

Jes! Enään kaksi viikkoa töitä tämän viikon jälkeen ja sitten kesälomalle :) *odottaa kuin kuuta nousevaa*

Pari viikkoa mökkeilyä tekee höpöä. (Get away Helsinki)

Ostin muuten viikko takaperin täältä vauvalehden sivuilta kaksi bodya :) En voinut vastustaa kiusausta, hih. Pinkeissä Bodyissa lukee:

Isin tyttö ja toisessa Äidin kulta :)

Oli avokki mielissään varsinkin Isin tyttö Bodysta ;)

Nyt kurnii vatsa, olisi salaattia lounaaksi mukana. Saas nähdä miten tuolla pärjään ilta kuuteen.

Mansikoita tekisi kyllä hirmuna mieli! Harmi vaan, ettei mitään mansikkalähettiä ole olemassa, kuka toisi nuita herkkuja tänne hih!

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!! Nauttikaa auringonpaisteesta!

T. Tirppis ja tytsy 14+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Huomenia vaan Turusta!

PIKKUSISKO: onnittelut häiden johdosta!!! Hauska juttu tuo ultra :) ollaan kaikki perättäisinä päivinä...

TURKULAISET: tapaamisesta.... mulle sopii nähdä, kun vaan ajasta sovitaan! Lapset kyllä tulee mukaan ellei nähdä illalla :)

HANKINNOISTA: Auto ostettiin, vanhaan ei enää mahtunut :) muuta en ole vielä ostanut

ALET: tarttuipa mukaan sekä itselle että tytöille vaatteita ja muuta krääsää :)

MASUSTA JA OUDOISTA TUNTEMUKSISTA: Masu on ja pysyy, samoin paino nousee... välillä kolottaa sieltä ja täältä ja välillä ei mistään. Liikkeitä en tunne ja se harmittaa ja pelottaa. Noista " alapääjutuista" :) se verimäärähän se on joka sen turvotuksen ja hassun olon aiheuttaa ja varsinkin seksin jälkeen kun muutenkin silloin jo normaalisti paikat on hiukan täyteliämmät on se nyt x 1000 :)

Yksi asia kyllä raskaudessa on hauskaa ;) KERRANKIN ovat bikinit yläosat täyteliään näköiset vaikka ei olis toppauksiakaan :) täytyypä nauttia niistä ja unohtaa nuo muut rasvat ympäri kroppaa.. niitä ehtii sit taas sulattelemaan...

SUKUPUOLI: haluan kyllä tietää sukupuolen:) sen verran utelias olen, toivottavasti näkyy :)

NIMISTÄ: meillä on niin erilainen maku että en tiedä päästäänkö yhteisymmärrykseen koskaan. Nimi on senkin takia hankala kun sen pitäisi käydä sekä suomenkielisten että ruotsinkielisten suuhun:) no kun saa tietää kumpi tulee niin sitten alkaa nimen todellinen metsästys.

Mites muilla?

HYVÄÄ TYÖ JA VAPAAPÄIVÄÄ ITSE KULLEKIN :)

ILMIS rv 17+1

Silmät on ehkä vielä enemmän ristissä kuin eilen jos mahdollista. Kurkkuun sattuu ja yskittää, inhottavaa. Pääkin kipuilee, mut silti kaikki nämä flunssan oireet on niin pieniä, ettei saikulle kehtaa jäädä. Olo on kuiteski aika vetämätön. Viikonloppua ei tekis mieli viettää sängyn pohjalla, sillä ulos on luvattu ihanaa ilmaa! Ajattelin vielä esikoisen meren rannalle!

Masuun ei kuulu uutta, ei oikeastaan mitään, sillä kaveri tuntuu olevan unten mailla. Olisinpa minäkin! Pohdin tuossa juuri, että pian on puoliväli saavutettu, ajatelkaapas!

Ensi viikolla on neuvola, siellä tuskin mitään ihmeellistä. Vähän jännitän vaakaa, miten on mahtanut meikäläisten kilot alkaa kertyä kun on tuo minilomakin takana... Tähän asti ei siis painoa ole tullut, mistä olen todella yllättynyt. Mulla on onneksi ihan älyttömän rento ja mukava kätilö neuvolassa, ei koskaan mutise painosta tai muutenkaan elintavoista, rohkaisee pelkästään.

USAmammalle onnittelut negasta, en tainnut siihen vielä kommentoida! On varmasti helpottavaa tietäää, että pelko on ollut aiheeton! KUTLIKUTRILLE tsemppiä tytöttömään heinäkuuhun, uskon kyllä, että sydäntä kirpaisee, mutta on myös ihanaa, että isä ja lapset haluavat olla yhdessä! Ja KIITOS kaikille avioliitto onnitteluista, eiköhän se ollu meillä jo aikakin kun noita lapsiakin on kohta kaksi...

Ihanaa perjantaita kaikille....

Tiina 17+1

Omaan napaan ei kuulu juurikaan mitään sen kummempaa. Niitä liikkeitä vaan yhä odottelen. Kiitti vaan kaikille negan parvotestin onnitteluista. Kiva kun on kanssa eläjiä...

KIRSIKKA--Toivottavasti nopsaan paranet, eikä ole mitään sen vakavampaa. Tulehan kertomaan sitten mitä lääkärissä sanotaan. Voi olla että on joku lihas vähän venähtänyt vatsanpohjassakin, ja siksi vaan noita outoja tuntemuksia massun tienoilla. Pikaista paranemista tosiaan!

PIKKUTAPIIRILLE samoin paranemisia. Toivottavasti voitkin jo tänään paremmin. Kyllä ne noi masuasukit on onneksi aika kestävää laatua. Kunhan ei montaa päivää mene nesteittä, niin eiköhän se siitä. Tsemppiä kuitenkin! Vatsapöpöt on ilkeitä.

Ja PIKKUSISKOKIN taitaa olla flunssassa. Pikaista paranemista sinnekin vielä!

Huh, onpas täällä kipeetä porukkaa... :o) Muuten piti kirjoittaa tuosta MAIDON TIHKUMISESTA. Itsellä ei vielä tule mitään, onneksi. Kyllä sitten ehtii niitä kaiken maailman suojia pitää ihan tarpeeksi myöhemminkin! Tuli vaan sellainen mieleen, että jos harjoitatte tuota nännien hierontaa/venyttelyä/rasvausta niin se varmasti edistää tuota tihkumista. Ei sillä, etteikö sitä muutenkin voi tulla, mutta tuo on ainaskin edistävä tekijä varmasti.

Ja vielä IMETYKSESTÄ sen verran, että niinkun joku kirjoittelikin, niin se kyllä tosiaan sattuu aluksi teki mitä teki. Ne kylmät kaalinlehdet on kyllä suuri apu! Ja kyllähän se kipu sitten muutamassa viikossa menee ohi, eikä se alussakaan koko imetystuokiota kestä. Ne ekat imaisut vaan vihlaisee aikasta inhottavasti. Mutta ihanaahan se on kuiteskin ja senkin kestää sen suloisen tuhisevan vaavin vuoksi. Mutta tuosta kyllä ehditään kanssa jutustelemaan myöhemminkin kun se on ajankohtaisempaa.

KULTAKUTRILLE sitten siitä teidän matkasta. Me ei asuta Michiganissa, mutta tässä " keski-lännessä" kuitenkin, eli lähellä. Toivottavasti teille tulee kiva reissu. Kunhan vaan säät sallii, niin pääsette kaiketi Lake Michiganin rannalle ainakin. Mutta sitä ajattelin ehdottaa, kun valittelit ettei tullutkaan kahdenkeskistä romanttista matkaa, että menkää pariksi yöksi kahden Chicagoon johonkin keskustan hotelliin. Siellä kuitenkin on ihan kivaa kävellä kaupungin katuja illalla, varsinkin siinä joen rannalla on ihan kivat romanttiset valaistukset jne. Voihan sitä käydä vaikka illallisristeilyllä tai jotain lisäksi. ja paljon on kivoja puistoja, pikkuravintoloita jne. Ja tietysti päiväsaikaanhan siellä on kanssa tekemistä Tutankhamonin museonäyttelystä shoppailuun... Kannattaa käydä jos vaan aika ja kaveri antavat periksi. :o)

Juu ja nyt taasen imurin varteen kun jäipä vielä eilen vähän kesken kun tuli muuta mieluisempaa tekemistä.

UM 17+6

Ei vaan oikein millään osaa tajuta, ettei tarvi mennä 4,5 viikkoon töihin! Nyt pitäisi osata nauttia vapaudesta sillä syksystä on tulossa tosi rankka. Töitä on paljon ja aikaa niiden tekemiseen on vain reilu pari kuukautta, jos siis ylipäätään pystyy olemaan töissä äippälomaan asti. Mukavaa, että on luvattu ensi viikoksikin niin hyvää ilmaa - oikein lomasäätä!

Toivottavasti Kirsikkka paranet pian, tule kertomaan, mitä lääkäri sanoi.

Nyt lähden lämmittämään saunaa....

Viikonloppuja!

t.päivikki 17+3

Hyvä PIKKUSISKO että sait pinon pykättyä pystyyn. Täällä jo kävin lueskelemassa eilisen pinon loppuiun, mutta vielä en oo rohkaistunu itse aloittamaan :) Kivaa että taas säät lämpenee, vaikka meillä on sisällä silloin aina tukahduttavan kuuma. Varsinkin täällä meidän aikuisten makkarissa, missä tietokonekin on. Tuntuu että yöllä pitää nousta juomaan sellasen parin tunnin välein :/

PIKKUSISKOLLE paranemisia ettei flunssa ota ylivaltaa ja kiitoksia zemppauksesta. Onhan se tosiaan ihanaa että meidän ero ei ole vaikuttanut tyttöjen ja isän väleihin. Välillä ottaa päähän että pitää asua Ruotsissa saakka, mutta eipä auta :)

HILLOVIILI (hih ihana nimimerkki) mullakin tuo alapää tuntuu välillä vähän hassulta. Oliskohan " pullottava" ja " tykyttävä" oikee ilmaisu :D Silleen kävellessä (varsinkin seksin jälkeen) on jotenkin oudosti vaan ihan kuin turvonnu. Varmaan saattaa johtua just lisäntyneestä verimäärästä ja mikäs se toinen selitys olikaan jonka tähän kuulin. Niin joo ja minä se olin joka huolehti painon tippumisesta.. tai siis terkkari huolehti. Eli mä olen tällanen kaponen muutenkin, BMI vaan 18 ennen raskautta enkä ole edes pahoin voinut ja paino tippunut silti nyt noin kilon lähtöpainosta. En tiedä miksi mutta sitä nyt seurataan.

SKEDDU mulla oli iskiaskipua tyttöjen kanssa. Se tuntui sellaseltä ihme vihlonnalta pakarassa ja säteili siitä alemmas reiteen. Vaikea selittää kipua, mutta kurjalta tuntui. Välillä " jäin jumiin" johonkin asentoon ja siitä pois pääseminen oli työn ja tuskan takana (kerran jalat levälleni mieslääkärin pöydälle raskauslääkärintarkastuksen yhteydessä, voi häpeää)!!!

USAMAMA ai sinnepäin olen tulossa :) Mielenkiinnolla odotan enemmän kommenttia että kuinka lähelle :D Toivotaan ettei se kone tällä kertaa vie tekstiä tuhkana tuuleen....

Joo jospa sitä taas lähtis mansikoiden hakuun. Kivaa päivää kaikille.

Kultsi tänään tasan 17+0 ja tytsyt 12/99

Tohtorilla tuli käytyä ja ei mitään vakavampaa ollu, oikea puoli selästä on kuulemma ihan krampissa, mutta menee toivottavasti levolla ohitse. Lääkäri sanoi, että piikin pistäisin tässä tapauksessa, mutta nyt tyydytään siihen panadoliin. Sairaslomaa ensi viikkoon. Tosin nyt kun olen päivän ottanut rennosti, niin selkä ja nivus tuntuvat jo inhimillisiltä eli ketteryys on parantunut huomattavasti aamuisesta.

Meille tulikin yllättäen ihan viikonloppu kahden kesken, kun meidän äiti lupasi pitää tyttöä veneellä koko viikonlopun ja minä kotona, vaikkakin sairaslomalla.. Vaikka olen sohvan vankina, niin on tuo mun mieheni ihan mukava, kun saadaan välillä olla ihan rauhassa ja kahdestaan. ;) Ja minä saan pitää kaukosäädintä.

Mulla on aivan kauhea siivous- ja sisustusbuumi, pitäisi saada vaihtaa huonekalujen paikkaa ja verhot ja kaikki! Päätin, että nyt kun olen köpö-akkana niin suunnittelen ja sitten toteutan, jahka jalat taas kantaa. Hyvin suunniteltuhan on puoliksi tehty! Ainakin melkein... Mies vaan suhtautuu kovin nuivasti näihin ideoihin. Meillä mies toteaa, että jos hän kaikki rouvan toiveet toteuttaisi ihan heti, niin tulisi kuulemma kalliiksi. Noh, ehkä se on parempi, että joku vähän hillitsee ja toppuuttelee. Edellisessä raskaudessa mulle iski niin kova pesänrakennusvietti, että luuttusin jo käytävän lattioita, kun olivat mielestäni niin likaiset. Mutta se meni nopeasti ohi, en siivonnut kaappeja ym. sen jälkeen kolmeen vuoteen, saatika käytäviä. Näin ne hormonit meitä naispoloja heittelee, kyllä olis tylsää olla mies!

Kaunista ja lämmintä viikonloppua kaikille,

toivoo Kirsikka värikartta kädessä ja mekon alla piilossa kipeän nivusen vieressä " aarre" 14+0

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat