Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pojat on ihania, likaisia,ilkikurisia kaikkine jekkuineen. Yleensä vielä pojat ovat niitä " äidin" poikia isompanakin. Tuntuu, että monella tytöllä menee murrosiässä ja aikuisiässä sukset ristiin äidin kanssa, pojilla taas ei.

Tytöt näyttävät kaupungilla 12-vuotiaana pikku luntuilta ja luuhaavat kauppakeskukksissa päivät. Poitsut puuhastelevat muualla. Luojan kiitos mulle ei ole siunaantunut yhtäkään kirkuvaa ja kiukuttelevaa pikku nirppanokkaa. Kuin voi olla mahdollista, että tytöt on järestään ärsyttäviä? Tuttavapiirissä on monta tyttölasta ja kaikki ovat kamalia äkäpusseja ja jo pienenä suljetaan joku pois leikeistä, akkojen ilkeys näkyy jo pienissä tytöissä!

Kommentit (20)

kun sua harmittaa kun et ole tyttöä onnistunut synnyttämään. Voe,voe, ei se kuule yhtään auta tuo tyttöjen morkkaaminen. Katkeruus paistaa läpi ja pahenee vaan jos tuota rataa jatkat. Hanki elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ainakin oletan että olet nainen.

MInä olen tasan yhtä onnellinen pojastani kuin kolmesta ihanasta tytöstäni, olkoonkin, että tuo poka työllistää meitä vanhempia enemmän kuin kolme tyttöä yhteensä.

Vierailija:

Lainaus:

tytöt on järestään ärsyttäviä?

Ärsyttävä kiljukaula? Mitä vanhempasi tekivät kasvatuksessaan väärin, jotta sinusta tuli sellainen?

varmaan kukaan ei ole sun kultapojillesi riittävän hyvä. Ja kiva mummo, ainakin niille tyttölapsenlapsille. Knnattaisikohan sun hiukan työstää tuota ongelmaasi?

Tosin epäilen että provosoit tahallasi.

Olkaa ylpeitä sekä pojista että tytöistä! Ja kasvattakaa heistä molemmista kunnon kansalaisia ja touhutkaa lasten kanssa kaikkea yhdessä. Josko ne sitten sen kaupungilla luuhaamisen jättävät vähemmälle....

ja kaikista lapsistani ihan yhtä onnellinen. Miten voit kärjistää asioita noin? Ehkä sittenkin vitutus nostaa päätään kun et sitä tyttöä ole saanut?

Ja olen myös tytöstäni joka on 12-vuotias. Ei näytä luntulta ja on aivan valloittava persoona. Mulla on kaksi ihanaa lasta, joista molemmista saa olla onnellinen ja ylpeä.

Sä itse kyllä ajattelet rumasti tyttölapsista. Miksi?

Jos siirrät tuon asenteesi pojillesi, ei kukaan itseään kunnioittava tyttö ala heidän kanssaan seurustelemaankaan. Naista on osattava käsitellä kunnioituksella, samoin tietysti miestä.

No oikeesti, en usko, että asennevammasi periytyy, uskon, että poikasi ovat hiukan fiksumpia.

Vierailija:

Lainaus:

Toivottavasti edes joku äideistä osaa kasvattaa tytöstään järkevän, hauskan, rennon ja mukavan, että poikani saavat joskus hyvät vaimot.

Ei siihen paljon tarvita, saadakseen samanlaisen tyttären kuin sinä olet naisena riittää, että jättää lapsensa vain kokonaan kasvattamatta.

Kaikki, joilla on lapsia, olkaa onnellisia heistä. Olivat he sitten tyttöjä tai poikia. Ja antakaa muiden olla onnellisia omista lapsistaan.

Ei sen puoleen, pakko siitä järkytyksestä olisi toipua ja ottaa tyttö vastaan. Toivottavasti edes joku äideistä osaa kasvattaa tytöstään järkevän, hauskan, rennon ja mukavan, että poikani saavat joskus hyvät vaimot.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat