Vierailija

Jostain syystä nyt viimeaikoina on alkanut kovasti kiihottaa rajummat otteet, kiihotun hirveästi kaikesta alistamisesta yms.

Kerran pikkuisessa hiprakassa uskalsin ottaa asian puheeksi mieheni kanssa (olemme kyllä yleensä avoimia kaikissa seksijutuissa, mutta tuo jostain syystä nolotti).

Mies kuunteli, mutta kesti usemman kuukauden ennenkuin otti neuvoista vaarin. Sen jälkeen meillä on ollut muutaman kerran aivan upeita sessioita ;o)

Nyt alkaa vaan tuntua, että minä oisin valmis vieläkin tuhmempiin juttuihin.. Fantasioin siitä, että mies "ottas väkisin", hieman kuristas, piiskais jne. En kuitenkaan ole varma, haluaako mies mennä noin pitkälle.. Ja en tiedä uskallanko kysyä, pitääkö sitten minua ihan sairaana? Tosin, yllätyimme molemmat siitä, kuinka paljon mies nautti "huoraleikistä" eli sai tehdä mulle mitä vaan, puhu tosi pervoja, veti tukasta, nai suuhun, otti vähän rajummin peppuun ja läpsi persuuksille..

Eli nyt miehet, oikeasti. Neuvoja ja mielipiteitä kehiin! Miten SINÄ suhtautuisit, jos vaimosi kertois tämmöisistä haaveista? Olisitko valmis toteuttamaan? Vai tuntuuko oman rakkaan satuttaminen(???) pahalta? Onko ajatus "raiskaamisesta" vastenmielinen? (ja siis nyt kotostan, että kyseessä siis kuitenkin on oma tuttu ja ihana mies, roolileikki!)

Meillä on takana suht pitkä (reilusti yli 10v) suhde ja lapsiakin.. Seksielämä upeaa ja aktiivista, mutta silti... jotain tuntuu joskus puuttuvan. Alkaa jo itseänikin välillä pelottamaan, että oonko ihan terve, kun tuntuu ettei mikään riitä. Voisin kevyesti naiskennella 4xpäivässä ja tosiaan, ne kovat otteet.. uuuh! ;)

Kommentit (2)

kuitenkin leikissähän on kyse toisen tyydyttämisestä ei satuttamisesta.. vaikka leikkiin saattaa pientä kipua kuuluakkin mutta sehän tehdään juuri sinun määrittelemillä rajoilla.. mutta muista tämä neuvo että sopikaa yhdessä joku turvasana/lause milloin mennään sen nautinnon/kivun rajan yli näin saaat eläytyä vapaasti siihen rooliin että sinut otetaan vasten tahtoasikin (eli voit leikissäkin sanoa ei, vaikka toinen väkisin ottaisikin) mutta jos joku asia satuttaa liikaa pystyt sanomaan että ei enempää

Aina oon sanonu näin että seksissä kaikki on luvallista mitä tehdään molempien yhteisymmärryksessä ja luvalla kun molemmilla osapuolilla on asiassa oma tahto..

ja kyllä ajatus kiihottaakin joskus olla se rajusti ottava "omien tarpeiden tyydyttämiseksi" vaikka se toinen siitä juuri nauttiikin..

eikä tuo mikään outo kiinnostus ole tuollaiset S/M ja kinky leikit.. itseasiassa käsittääkseni aika yleistä mutta moni ei vain kehtaa puhua asiasta.. toki jokaisella on siinäkin omat rajansa mikä on sallittua mikä kiellettyä.. samoin kun se kivun/nautinnon raja

asiasta löytyy paljon tietoa ja samoista asioista kiinnostuneita esim www.tuntematonmaa.net

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat