Vierailija

Koko suhteemme alkoi niin, että minä huomioin hänet, tein aloitteen ja aloin sieltä pitäen " juoksemaan" perässään. Kun koin, etten saa tarpeeksi huomiota, etäännyin välillä, jolloin mies tulkitsi tämän niin, etten ole enää kiinnostunut. Mies taas oli tulenpalavasti rakastunut.

Tällaista tämä on. Juoksen perässä huomioiden koko ajan, paikkaan tilanteet, hoidan kaiken. Mies on. Ja on tyytyväinen.

Minä olen lopen uupunut. En jaksa juosta, en huomioida. Tarvitsen omaa tilaa. Mutta tarvitsisin myös huomiota.

Olenko läheisriippuvainen, vai olenko vaan tyypillinen nainen?

Kommentit (10)

Siihen saa apua, et voi lopun elämääsi " palvella" miestäsi. Ala tekemään omia juttuja, elämään omaa elämää, hoitamaan itseäsi.

Minä olen itse vahvasti läheisriippuvainen joka johtuu taustoistani, mutta olen parantumisen tiellä ja yritän kovasti päästä eroon tuosta paapomisesta ja huolehtimisesta.

Lopeta se perässä juokseminen ja pysähdy hetkeksi, mieti mitä elämältäsi haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oikeastaan tarttisin sellaista huomiota, että mies tulee vaan lähelle ja katsoo silmiin ja kysyy, mitä kuuluu?

olen puhunut asiasta. en vaan jaksaisi metsästää miestä ensin saadakseni huomiota.

edellisessä miessuhteessani käytin seksiä hyväkseni, jotta saan huomiota. tämän käsitin vasta kauan sen jälkeen kun suhde oli päättynyt.

ap

Sitten kun sain miehen alttarille (ei ollut edes vaikeaa) kiinnostus lopahti. Ei enää runoja synttärikorttiin, ei lempiruokia iltayllätyksenä. Nyt mies alkaa olla mustasukkainen minusta, kyselee, kiukuttelee mun menoista. Ei sekään ole kivaa!!

Meillä meni myös alkuun noin, että minä metsästin hänet ja hemmottelin sen jälkeen paljon kun hänet ansaan sain. Nyt neljän vuoden jälkeen asiat ovat kääntyneet niin, että mies antaa saamaansa hellyyttä takaisin.

Muista nyt kuitenkin sanoa miehelle, että haluat syliin tai silittelyä. Ei mies lue ajatuksia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat