Me Naiset Linnan ihanat naiset juhlatyyleissään! Kokosimme yhteen 19 kuvaa, jotka kaikkien on nähtävä
Me Naiset ”Linnan kuningatar voidaan valita jo nyt” – Maria Ohisalo julkaisi kuvan poikkeuksellisen ihanasta puvustaan
Me Naiset Ensin varvaskuva, nyt virallinen yhteiskuva! Onko Ville Niinistö Linnan juhlien rakastunein mies?
Me Naiset Ryhtyi äidiksi turkkilaisen puolisonsa tyttärelle – Annika Metsäketo: ”Äitiyden opettelu on ollut kova pala”
Vauva Vuonna 2020 maailmalla trendaavat lyhyet ja vanhat nimet – tyttöjen listalla myös suomalaisille tuttu nimi
Vauva Ranskassa kolmevuotias aloittaa koulun – opettajat toivovat, että vaippoja ei käytetä ja lapsi pukee itse
Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Mikä Millan pikkusiskolle nimeksi? Mikä Millan pikkusiskolle nimeksi? Vierailija klo 10:58 | 30.6.2006 Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (9) 1/9 | klo 11:06 | 30.6.2006 olishan noita vaihtoehtoja... sano nyt mitkä " särähtää kivasti" ;) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/9 | klo 10:59 | 30.6.2006 Oisko esim. Jenna? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 1/9 | klo 11:02 | 30.6.2006 Malla, Molla, Maija, Moona, Mari(a), Me(e)ri...? Itse en laittaisi kuitenkaan Mi-alkuista (Mirja, Mira, Miisa, Minttu, Mirva, Mirk(k)a, Mikaela...), koska kun lapsia kutsuu tms. niin kumpikin reagoi jos nimet ovat hyvin samanoloisia. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Keskustelun etusivu | Sana vapaa Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
1/9 | klo 11:06 | 30.6.2006 olishan noita vaihtoehtoja... sano nyt mitkä " särähtää kivasti" ;) Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/9 | klo 11:02 | 30.6.2006 Malla, Molla, Maija, Moona, Mari(a), Me(e)ri...? Itse en laittaisi kuitenkaan Mi-alkuista (Mirja, Mira, Miisa, Minttu, Mirva, Mirk(k)a, Mikaela...), koska kun lapsia kutsuu tms. niin kumpikin reagoi jos nimet ovat hyvin samanoloisia. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
olishan noita vaihtoehtoja... sano nyt mitkä " särähtää kivasti" ;)
Oisko esim. Jenna?
Malla, Molla, Maija, Moona, Mari(a), Me(e)ri...? Itse en laittaisi kuitenkaan Mi-alkuista (Mirja, Mira, Miisa, Minttu, Mirva, Mirk(k)a, Mikaela...), koska kun lapsia kutsuu tms. niin kumpikin reagoi jos nimet ovat hyvin samanoloisia.