Vierailija

ja missä lapsi vierailee säännöllisesti?

Sivut

Kommentit (38)

osoitteen väestörekisteristä, eihän sitä ole pakko antaa

En mäkään antanut mun uutta puhelinnumeroa mun exälle, mihin se sitä tarttee

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä en ainakaan tiedä eksän osoitetta kun vastikään muuttivat. Ex käy hakemassa lapsen luokseen ja palauttaa kotiin, joten en varsinaisesti sitä osoitetta tarvitse. Tiedän kyllä kaupungin missä asuvat.

kukaan yksin riitelee. Ja hyvin hyvin hyvin harvoin avioliitossa on pyhimys ja paholainen - tai erossa. Kyllä syytä on yleensä aina molemmissa.

vinksahtanut, ettei hänelle voi muka antaa lapsen etävanhemman osoitetta, jossa lapsi oleskelee, niin miksi sitten ette vie eteenpäin kysymystä siitä onko vanhempi kykenevä olemaan lapsen lähivanhempi?

Kuinka voit antaa oman lapsesi exälle, vaikka et tiedä missä hän asuu?!

Varsinkin tuossa tilanteessa, kun teillä aikuisilla tuntuu olevan vielä noin tulehtuneet välit, ettei edes normaali kommunikointi toimi. Mielestäni tuollainen toiminta on kummaltakin vanhemmalta täysin vastuutonta, jos teillä on yhteishuoltajuus.

Lainaus:

Mä en ainakaan tiedä eksän osoitetta kun vastikään muuttivat. Ex käy hakemassa lapsen luokseen ja palauttaa kotiin, joten en varsinaisesti sitä osoitetta tarvitse. Tiedän kyllä kaupungin missä asuvat.

että aika moneen paperiin joutuu kirjoittamaan kummankin vanhemman osoitteet jos lapsi on yhteishuollossa.

Esimerkiksi koulun papereihin niitä keväällä kirjoittelin.

Toisaalta - mikä olisi nautinnollisempaa kuin kirjoittaa miehen osoitteen kohdalle "ei tiedossa".

Mun mielestäni SE on pelkkää kiusantekoa. Ajattele nyt jos itse et tietäisi missä lapsesi on, yritä laittaa itsesi hänen ja ÄIDIN asemaan.

joka terrorisoi joka tapaamisen ja jokaisen asian niin ettei ihmisen kanssa pysty edes keskustelemaan, niin en vapaaehtoisesti osoitetta anna. Sitten kun saadaan jokin hyvä syy sille että mihin osoitetta tarvitsee niin sen voi antaa.

Tietäähän tämä miehesikin missä lapsensa assuatkun ovat äidillään. Miksi äidillä ei olisi oikeutta tietää missä lapset asuvat isällään? Mikä salaisuus se von ettei sitä kertoa voi? "kiusallaan" kuulostaa tosi naurettavalta...

että vanhempi saa tietää missä lapsensa on? MInusta se on vanhemman perusoikeus ja velvollisuus, olla selvillä siitä, missä lapsensa kulloinkin ovat. Ei ehkä ole ihme, jos eroja tulee, jos toista ja toisen tunteita ei tuon vertaa kyetä ottamaan huomioon.

että täällä tulee tällasta kommenttia, mutta voin myös väittää että kukaan teistä ei pysty ymmärtämään minkälainen tämä ihminen oikeasti on. En sitä nyt ala tässä enempää setvimään.

Liiton kariutumiseen on aina syytä molemmissa, mutta on kyllä myös suhteita, joissa toinen on vaurioituneempi kuin toinen. Lukekaa esimerkiksi Jorma Myllärniemen kirja Narsismi, vamma ja voimavara, niin tutustutte suhteisiin, joissa lapsena riittävää hoivaa vaille jäänyt ihminen käyttää puolisoaan kainalosauvana. Koska puoliso ei koskaan pysty korvaamaan lapsuudessa saatuja vammoja, tämä vaurioitunut väistämättä pettyy liitossaan, saattaa joutua raivon ja kostonhimon valtaan ja pyrkiä tuhoamaan (ex)-puolisonsa. Tällaisissa tapauksissa voi olla viisasta, että henkilö ei tiedä ex-puoisonsa osoitetta. Lähestymiskieltojakin on vastaavissa tapauksissa tietysti annettu.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat