Vierailija

Kokemuksia kaipailisin ja muitakin vinkkejä karppaukseen liittyen. Olen todella reilusti ylipainoinen aaveemamma, joka ajatteli aloittaa täyden ruokavaliorempan...KAIKKI VINKIT KEHIIN, ja linkkejä myös, kiitos :o)

Kommentit (4)

Eli kun lapsi söi useamman kiinteän aterian päivässä, aloin karppauksen. Tosin moni " aito" karppi ei mua karppaajaksi varmaan sanoisikaan kun käytin kevyttuotteita, mutta sanotaan sitten että muuten vaan poistin turhat hiilarit ruokavaliosta!

Mitä vinkkejä kaipaat? Mulla tippui paino alle puolessa vuodessa 12 kiloa eli olen tavoitepainossa

Yritin palata karppaamiseen parikin kertaa täysimetyksen aikana, mutta aina meni vauvan yöt sitten huonoiksi. Yritin etsiä syytä, ja löysinkin mahdolliseksi selitykseksi että vauvan elimistö ei kestänyt niin paljoa rasvaa kuin sai, vaan tuli vatsanväänteitä.

Kananmuna oli toinen selitys, mutta sitä en toisella kerralla syönyt ollenkaan ja silti sama jatkui.

Takana oli mulla kuitenkin 3v karppausruokavaliota, joten en ihan noviisina lähtenyt vaan uskon että tosiaan oli pienelle liikaa.

Eli itse en ainakaan täysimetyksen aikana enää rupeaisi karppailemaan, jättäisin vaan herkkuja pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat