Vierailija

Muutenkin puhuu paljon tunteistaan ja ajatuksistaan ja siitä, kuinka haluaa viettää loppuelämänsä mun kanssa. Mua jotenkin pelottaa tollaset puheet... Oonkohan vain turhaan pelästynyt?

Kommentit (7)

Mulle on tullut juuri tuollainen käsitys tästä miesystävästäni ja olenkin miettinyt, että olenkohan nyt kuitenkin löytänyt varsinaisen helmen... Ehkäpä olen =) Ja aion kyllä pitää hänestä kiinni.

ap

sitten se vain puhuu eli puhuu naiselle ympäripyöreitä että saa naisen rakastumaan ja sidottua itseensä (oman egon pönkitystä) ja kun on naimisissa ja lapsia niin mies paljastuu ihan muuksi kuin on puhunut eli tyranni joka laittaa naisen nyrkin ja hellan väliin.

Mutta voipi tietty olla ihana ja lutunen mies ihan oikeasti. Siksi älä kiirehdi vaan pidä järki kädessä ettei käy huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on mun kaveri ja mitä ihanin mies. Oikeastaan oikein unelma-vävy. Eli kaikki äidit pitää pojasta mutta naiset luikkivat pakoon. Mikä kumma siinä on että kun kerrankin on sellainen mies josta haaveilemme pikkutytöstä asti niin se on joka liian tylsä tai sitten meitä muuten vaan pelottaa kun ei miehet ole tollaisia.

Tämä kaverini on nyt kihloissa ja alusta asti on ollut tosissaan eli on puhunut tunteistaan ja perheestä. Hän vaan on sitä mieltä ettei halua pelleillä ja seurustella " turhaan" . Eli hän tietää että haluaa perheen ja kertoo sen heti alussa. Ei hänellä ole kiire perhettä perustaa mutta taas toisaalta ei halua roikkua suhteessa joka ei vie mihinkään. Eli ei tyyliin katsellaan ja sitten muutaman vuoden päästä selviää ettei toineen halua mitään seurustelua syvempää.

Neuvoisin pitämään kiinni ja lujaa :-)

Mulla kyllä järki pysyy tässä asiassa päässä. Yhdessä perheen perustamisessa olen jo epäonnistunut ja siitä aika paljon oppinut. Annan siis miehen rauhassa haaveilla =)

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat