Seuraa 

Olen tällä palstalla uusi joten olisi kiva " tutustua" teihin jotenkin. Ajattelinkin pistää pinon pystyyn jonne kerroittais itsestä vaikkapa synt. vuosi, myös miehen ja lasten. Nimenkin saa laittaa. Myös voi kertoa millä viikolla on jos on raskaana taikka kuinka kauan on tätä vaavia jo halunnut.

Taidan aloittaa..

Minä, Johanna Emilia -67

Mies, Matias Ohto Kalevi -64

Lapset,

Eerika Aliina -96

Eveliina Annika -98

Juho Kalevi -00

Krista Serafiina -03

uutta vauvaa yritetty jo n. vuosi... jos vielä kerran tärppää niin sitten lapsilukumme on kyllä täysi :)

Kommentit (2)

harvemmin taalla kukaan nimiaan ilmoittaa, ja koita loytaa joku sinulle sopiva ' palsta' ; turhaan aina huhuilla asioita koko alkusivustoilla?!

Esim. itse kirjoittelen suurperhekuumeilijoissa, jonnekin sinakin kuuluisit ja olisit tosi tervetullut kirjoittelemaan!!!

Vastaan kuitenkin kyselyysi;

Eli -levinia- pian 37; mies 40

Nelja tyttoa vm 92/96/99/03 ja yksi tm 03/06 ja km 06/06 ja viides tod. nak. jaisi viimeiseksi kun siihen joskus syyskuun jalkeen paneudutaan yrittamaan... Kuume kasvaa, mutta viela km:n jalkeen ei valmiutta uuteen raskauteen!

Minä 33v (nimimerkistäkin näkee)

Mies 29v

Poika syntyi 10/01 eli 4v

Vauvaa on yritetty ja toivottu siitä asti kun toi poika oli jotain alle 2 vuoden. Epäonnisia raskauksia on takana. Varhainen km 10/04, kohdunulkoinen 4/05 ja nyt huhtikuussa todettiin eka tuulimunaraskaus ja tehtiin kaavinta. 10 päivää myöhemmin jouduin sairaalaan kun sikiö oli munatorvessa ja repesi ja jouduttiin poistamaan.

Vauvakuume silti vaan on ja pysyy ja yritys jatkuu:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat