Seuraa 

Vauvallamme on atooppinen kutiseva iho, jota hän nukkuessaan raapii verille saakka. Miten olette estäneet raapimista, kun sukat/tumput eivät meinaa pysyä käsissä, vaan hän kiskoo ne pois? Onko jotain " erityisvaatteita" ?

Kommentit (5)

Mulla ja sisaruksilla oli lapsena kovasti ihottottumaa, niin muistan, että meille laitettiin kuminauhalla kiinni yöpaidan hihat (siis venytettiin pitkiksi ja laitettiin ohutta rengaskumpparia). Synnytysosastolla oli sellasia bodeja, joissa oli käden päällä sellanen tasku. Mutta isompi vauva varmaan saa niistä sormet näkyville, enkä oo sellasia kyllä nähny missään myynnissä.

yöpuvuksi.

Mä olen saanut muiden vanhoja vaatteita ja oon huomannu toimivaksi ja helpoksi pukea yöksi reilusti liian iso, siis pitkähihainen pusero. Alle puolivuotiaalle laitoin varmaan noin kaksvuotiaan paidan. Hiat on niin pitkät et kädet pysyy piilossa. Yöllä syötön yhteydessä voi tarkistaa hihojen tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsekin mietin, että ostaisin liian ison yöpuvun ja surauttaisin ompelukonella hihat kiinni, ja mummo voisi kutoa narullisia tumppuja. Nyt kun vauva on jo isompi, en niin hysteerisesti pelkää, että kuristuisi johonkin pikkunaruunkaan...

Mä olen kerran lääkärin odotushuoneessa nähnyt vauvan (tai taisi olla jo yli 1v.), jolla oli potkupuvun hihat yksinkertaisesti OMMELTU kiinni. Puvun tarttee tietysti olla yhtä tai kahta kokonukeroa isompi, että hihan pituus riittää, mutta tuolla tavalla ei ainakaan saa ujutettua kynsiään esiin hihasta.

Meidän pojalla myös kuiva ja kutiseva iho, mitkään hanskat eivät tahtoneet pysyä. Äitini sitten on kutonut useamman parin puuvillalangasta hanskoja. Hanskoissa myös sellaiset kiristysnauhat ja on kyllä tosi harvoin, että ne yöllä irtoavat, laitan ne niin tiukalle kuin voi.

Tuossa lisäksi linkki missä lapasia myydään, ovat tuollaiset nauhalliset eli varmaan pysyvät. Hinta vain aika tyyris, 6 euroa pari, mutta varmasti auttavat. Tavallisissa kaupoissa ei ole moisia silmään sattunut.

http://www.iloinenmaapallo.fi/catalog/product_info.php?products_id=204&o...

Sasuliini ja Eetu 5kk

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat