Me Naiset Näitä et nähnyt tv:ssä! 9 Linnan juhlien kuvaa, jotka saavat sinut taatusti hyvälle tuulelle
Me Naiset MS-tautia sairastava Saija Varjus meni kihloihin: ”Minä olen kuningatar, ja Keijo on kuninkaani”
Me Naiset Somessa päivitellään nyt Sanna Marinin työhistoriaa ”Sokoksen kassalla” – 8 syytä, miksi kokemus kassatyöstä tekisi jokaiselle hyvää
Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa KIIRE! Mitä hoitotädille lahjaksi? KIIRE! Mitä hoitotädille lahjaksi? Vierailija klo 11:45 | 30.6.2006 Tänään viimeinen hoitopäivä ennen kesälomaa ja olen juuri lähdössä ostamaan ihanalle hoitotädillemme jotain pientä lahjaa... Ideoita otetaan vastaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (1) Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Alueen etusivulle Keskustelun etusivu | Sana vapaa Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
Tänään viimeinen hoitopäivä ennen kesälomaa ja olen juuri lähdössä ostamaan ihanalle hoitotädillemme jotain pientä lahjaa... Ideoita otetaan vastaan.