Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Esikoinen syntyi vuosi sitten ja tarkkaa synnytyksen kestoaikaa ei ole tiedossa. Synnärille kun päästiin, niin poitsu syntyi 1h 40 min päästä...¨

Kätilö puhui syöksysynnytyksestäkin jotain...

Onkohan seuraava nopeampi? Kokemuksia? Olen siis nyt raskaana ja vähän pelottaa, miten nopeasti seuraava tulee maailmaan ;)

- tiklu rv.? ja poitsu 1v.

Kommentit (9)

toinen 3,5 tuntia mutta oli käynnistetty. Ilmeisesti sen takia niin nopea koska tämä viimenen synnytys 4kk sitten kesti 5 tuntia. Kaikki synnytykset kuitenkin sujui mallikkaasti ja oli ns helpohkoja. Ja synnytykset on ollut vuosina 00, 03 ja 06

... vaikka todellisuudessa ei kestänyt niinkään kauaa. Synnytyksien välillä aikaa 1,5v. Kakkosesta ehdittiin olla sairaalassa 20min ennen kuin tyttö syntyi, kannattaa todellakin lähteä ajoissa sairaalaan jos on taipumusta nopeisiin synnytyksiin.

Mieluummin vähän liian aikaisin kuin liian myöhään, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ilmeisesti on ihan yksilöllistä, mutta ainakin minun tuttavapiirissä on toinen synnytys ollut nopeampi.

Itellä ykkösen synnytys kesti 5h, kakkosen 2½h. Jos joskus kolmas, niin se taitaa sitten syntyä kotiin ;)

Jo esikoisen aikana varoiteltiin, että pitää hyvissä ajoin olla lähdössä sairaalaan. Suvussani kun on nopeasti synnyttäneitä useampikin.

Eka kesti 2 h 45 min ja toka vajaat 5 h. Eka oli paljpn agressiivisempi ja loppujen lopuksi rankempi. Toka oli lepsua ja rentoa meininkiä ennne nopeaa actionia. Mutta toki, jos eka on ollut nopea, ei kannata sairaalaan lähdön kanssa aikailla. =)

Minulla eka synnytys (siis ekoista supistuksista ponnistuksen päätökseen) 6h, toka 4h. Nyt tulossa kolmas, pitää varmaan lähteä saman tien kun ekat supparit alkaa (sairaalaan kun on melkein 1h matka).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat