Vierailija

Siis mulle ei vaan ole oikeen kokosia liivejä missään!

Lihosin raskauden aikana reilusti ja kuppi koko nousu B75 -> D95

Nyt on painoa pudotettu 25kg ja samoissa mitoissa ollaan, paitsi rintojen kanssa...

Olen nyt 3 alusvaate-liikettä käynyt läpi, eikä heillä yhdelläkään ollut tarjota oikeaa kokoa. Mitkään liivit eivät istuneet päällä. Joko ne puristi tai rinnat pursui ulos.

Olen kuulema ns. välikoko jolla on todella haastavaa ostaa liivejä.

No nyt käytän liian isoja liivejä joihin jää tyhjää tilaa mutta eipä sopivia vaan löydy.

Muita?

Kommentit (13)

Mulla on pienet rinnat. Aiemmin ostin kokoa 75A, ja oli vaikea löytää istuvia. Nyt ostan kokoa 70A, niin jopas löytyy ihania liivejä. Vaikka mittaamalla munkin ympärys olisi 75, mutta kyllä tuo 70:kin menee hyvin.

Luulis tosiaan, että alusvaateliikkeiden myyjiltä löytyisi asiantuntemusta, et nyt niin erikoisen kokoiselta kuulosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hän ottaa mittasi ja ojentaa sinulle sopivat liivit, kaikille löytyy, aivan varmasti

muista valita liike, jossa on kokenut myyjä, eikä sellainen joka työntää vaan kalliita liivejä sovituskoppiin ilman asiantuntemusta

hyvät rintsikat noin 7-8 euroa, merkki joku Star tai jotain vastaavaa. Ei pursua yhtään ja istuu ryhdikkäästi. On beigeä, valkoista, mustaa ja viininpunaista. Koko esim. 90B.

Sitten kun kumarrun niin rinnat pursuaa ulos liiveistä.

Kokeilin noin 30kpl erilaisia ja kokoisia liivejä kaikissa 3 liikkeessä, mutta yhdetkään ei istunut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat