Seuraa 

Onko teillä ollut hiiva/bakteeritulehdusta alapäässä raskausaikana? Mulla oli jo yksi, mutta näköjään taas kuukauden päästä uusiutui. Pikkuhousunsuojat ei ainakaan paranna asiaa, mutta ei niitä ilmankaan voi olla. Onkohan hiivasta haittaa vauvalle? rv 33+5

Kommentit (2)

Mulla oli raskauden alussa hiivatulehdus, joka labrassa varmennettiin. parin viikon päästä tuli uusi, tai ainakin niin luulin, ja lääkärikin väitti niin. Viidennen hiivakuurin jälkeen kävin sairaalassa tutkimuksissa, koska mulla oli myös paljon kipeitä supistuksia. Siellä selvisi, että mulla on alapäässä bakteeri ( joku streptococcus agalatie tai jotain sinne päin.. ) joka on nyt sitten aihauttanut mulle jo kaksi virtsatulehdusta. Synnytyksessäkin joudun penisiliinitippaan, jotta vauva saisi infekstiosuojan tullessaan synnytyskanavasta. Mutta siis hiivakuurit käytin aivan turhaan sen ensimmäisen jälkeen..

Andoliniska 28+6

mutta kannattaa labroilla varmistaa että on nimenomaan se.

jos sulle tulee hiiva niin ota ensin lääkkeet ja sitten heti perään kuuri emättimen maitohappobakteereja. se auttaa ettei uusi heti ja avustaa limakalvoja toipumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat