Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!

Meillä oli tänään toka ultra, ja kaikki oli kunnossa. Nämä ultrat ovat olleet minulle aina tiukkoja paikkoja, toka ultra ei enää niin paha kuin eka :). Mutta kyllä aina saa olla sydän syrjällään! Kolmatta odotan, ja päätin, että ei enää ultria tämän jälkeen. En kestä näitä enää :)

Mutta siellä se pikkuinen oli jalat ristissä ja jopa jalkapohjatkin näkyivät! Hurjaa! Ja kovasti reagoi ultraan potkimalla!

Meillä la 22.11.

Miten teidän toisten ultrat menivät?

Aurinkoista odotusta kaikille!

Kommentit (3)

Mulla oli toka ultra maanantaina ja kaikki oli hyvin. Kyllä minäkin niitä jännitän että onko kaikki varmasti hyvin. Kyllä se on kuitenkin sen arvoista, kun on sen jälkeen niin helpottunut olo kun kaikki oli hyvin. Mulla on muuten la 23.11.

heisssan !!

Mull toka ultra vast 3.8.Ekas oon käynny jo ja kaikki näytti olevan ok!

nii ja kolmatta odotan.La 19.12 eli joululahjaa..:-)

E n ooo ikinä jännittänyt niitä aina oon yritttänyt kurkkia kumpi olis tulossa.Meil tyttö -97 ja poika -00.

Eli ei oo paineita kumpi olis.Kunhan kaikki ok!

Mites sull näitkö/katoitko sukupuolta??

t.Miiju ja mahaasukki rv.16

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tiistaina olisi ultra-aika varattuna. Nyt jo ottaa sydämestä, vaikka kaikki on kuitenkin ihan ok. Tämä on kolmas lapsi, LA 18.11. Ennestään meillä on tyttö -98 ja poika -99. Sukupuolella ei todellakaan ole väliä, mutta jos se tiistaina selviää, kuulemme sen ihan mielellämme...

Onnellista odotusta teille kaikille, meillä näyttää olevan lasketut ajat melko lähekkäin :-)

Kanelisokeri 19+6

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat