Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

nyt kyllä uskallan ja jo aloittaa tällaisen pinon=) en ainankaan huomannut että tällaista vielä olisi...

mulla la 4.3.07 ja kolmatta odottelen. aina tämä on sitten yhtä jännää, oli sitten kuinka mones raskaus! tämä jää sitten ehkä viimeiseksi, niin ollaan miehen kanssa asiaa ajateltu, mutta koskaanhan ei voi sanoa ettei enää koskaan... =)

muutkin vain pinoutumaan, jännitetään yhdessä tätä alkua!

Sivut

Kommentit (40)

Eka raskauteni, laskettu aika 26.2., mutta varmaan menee yliaikaiseksi ensikertalaisella. Oireita ei ole muuta kuin hiukan väsyneempi iltaisin ja rinnat vähän aremmat, kaipa ne muut oireet tulee kohta... Odotan ekaa ultraa jotta kaikki on ok, kaikki konkretisoituu silloin, jolloin " todellinen" odottaminen alkaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toiseen pinoon jo vastasinkin, mutta laitan tähän vielä pikaisen esittelyn:

Olen 27 v. ja odotan toista lasta. LA omien laskelmieni mukaan olisi 10.03. ja esikoinen on vm. 02/05.

Olotila on onnellinen ja epäuskoinen!

-neet

eli tänää plussasin ja laskujen mukaan LA ois 7.3.2007

pelottaa hirmusti kun maaliskuussa keskeytettiin tuulimuna,ettei sama uusiudu,tästä syystä huomenna varaan ajan yksityiselle äitiysneuvolaan ultra-ajan..

meillä entuudestaan 1v1kk tyttönen ja kovasti toivotaan tämän nyt poikivan tuloksia oikeasti=)

Olen uusi palstailija ja kyseessä on ensimmäinen raskauteni. Laskettu aika on ilmeisesti 6.3.2007. Takana on IVF-hoito, enkä oikein tiedä, kuinka la lasketaan tässä tapauksessa.

Ihanaa, uskomatonta, täydellistä. Siltä tuntuu olla raskaana! Kirjoitinkin jo toiseen aloitukseen kuulumiseni, joten tähän vain mainitsen la:ni, joka on 5.3.07

T. caius rv 4+5

nyt sit tiedän itsekin missä mennään...

olen varannut jo ajan ensimmäiseen ultraan. se on kahden viikon päästä. jos sen jälkeen tämän jo voisi uskoa todeksi.

vähän jännittää se, missä vaiheessa ulkopuoliset havaitsevat raskauden. en ole mikään ihan hoikka, ja muutenkin on vähän sellainen turvonnut vatsa. ja nyt se tuntuu turpoavan vaan entisestään... onneksi olen tässä välissä sitten kuukauden lomailemassa.

liikaa putoilee porukkaa :( alkaa itseäkin pelottamaan, kun ei edes vahvaa viivaa ole testiin tullut.

Itse olen vielä vähän sekaisin...ei oikein " osaa olla" raskaana. Menin jo burana purkille, kun muistin et panadoli on parempi vaihtoehto. Jotenkin ei vaan muista mikä on kiellettyä raskaana ja mikä ei :P Tänään ajelin ruohonleikkurilla (istuttava malli) pitkin pihaa ja alkoi kauheesti vihlomaan masuun. Nyt peloittaa, että se tärinä aiheutti jotain. Saa mies hoitaa nurmen leikkuun tästä lähtien itsestään.

Olen alkanut syömään kauheesti roskaruokaa... varmaan tulee 100 kg ylimäärästä tällä menolla. Pizzaa, hampparii jne. Mikään terveellinen ei kiinnosta :( Ennen kävin kerran tai kaksi vuodessa syömässä roskaruokaa. Karkkia ja sipsiäkin on alkanut tekemään huolestuttavan paljon mieli. Viimeisen 1.5 viikon ajan on ollut tällaista... toivottavasti tulisi nopsaa käännytys takaisin terveelliseen ruokaan.

-anzq-

Eli alkuviikosta testailin plussaa ja lasketuksi ajaksi sain 4.3.2007.

Tämä tuleva vaavi olisi siis toinen lapseni, ensimmäinen tyttö on jo 3v9kk.

valitettavasti tuulimuna voi uusia useampia kertoja,mutta ei yleensä...

eilen tilasin Hemoon ajan alku-ultraan sen pois sulkemiseksi,tuleehan se kustantamaan 70e mutta jos mun mielenterveys säästyy sillä summalla ni hyvä on=)

laskettuaika onkin ilmeisesti 1.3 mutta saapas nähdä..

eli 19pvä ultraan ja 26pvä eka neuvola...

Heisan kaikille!

Näillä näkymin mun la olis n.9.3.07......jos kaikki menee hyvin!

Ennestään mulla tyttö joka nyt 1 v8kk!

Raskauden varmistus verikokeella vielä maanantaina....kotitestillä plussasin!

Listalle on nyt tullut muutamia odottajia ja kohta olisi varmaankin tarpeen lisäillä modeja. Halukkaat voivat ilmoittautua listalla. Tällä hetkellä minä kurkin koneella pitkin päivää ja hyväksyn väkeä sitä mukaa, kun vain ehdin.

Tervetuloa vaan kaikki listalle keskustelemaan " intiimimmin" ..

susu75 ja koska vuorokausikin jo ehti vaihtua on viikot 5+5 :D

heippa!

Uusi viikko, ja samalla uusi raskausviikko pyörähti itselläni käyntiin!

Olo edelleen aika hyvä. Heikottaa eli väsyttää aika tavalla. äsken imuroin koko asunnon, ja se laittoi olon voimattomaksi ja huonoksi. Tänään aamulla ekaa kertaa hieman kuvotusta, mutta jännästi tuli vasta, kun olin pojat ruokkinut, pukenut, ja itseni laittanut kondikseen ja istuimme autossa matkallla hammaslääkäriin. Yhtäkkiä kauhea kuvotus, mietin jo missä olisi kahvila tai vastaava, josta vois hakea jotain syötävää (aamulla olin pikaiseen syönyt vain näkkärin, ja siitä syytin huonoa oloa). Perillä Tk:ssa olo oli jo parempi. Että tästä nämä huonot olot sitten ilmeisesti alkaa :)

kannattaisi varmaan aina välillä aloittaa uusi pino, jottei tämä yksi veny aivan valtavaksi, eikö? Voisiko vaikka se, joka huomenissa kirjoittaa ekaksi, niin tehdä uuden aloituksen?

Ja paljon voimia niille, jotka putosivat matkasta pois, ja tarrasukkia meille muille! Toivottavasti porukka ei enää pienene.

T. Caius rv 5+0

Elikäs plussasin 3pvää ennen oletettua kk-päivää, keskiviikkona aconin herkällä selkeän ja punaisen plussan. Sen jälkeen pari muutakin testiä on tullut tehtyä... *punastelee* :) LA olisi 10.3 ja toinen pirpana olisi meille tulossa. Ennestään meillä on 2v poika.

Oireita on mielestäni liian vähän... ;) Itken herkästi ja kiukuttelen, väsyttää ja satunnaisesti röyhtäyttää ja mahassa on outo olo. Mutta rinnoissa tulee ihan tosi harvoin mitään tuntemuksia ja mahassa tuikkii hennosti ihan välillä vain. Mulla nuo oireet tuntuu tulevan ja sitten taas katoavan. Uhosinki jo kaverille, että haluan raskauspahoinvoinnin, jotta tietäisin olevani raskaana :D kaikkea sitä epätoivoissaan uhoaa :D Nyt vain kaikille nautinnollista alkuraskausaikaa, pysykäämmehän nyt kaikki mukana menossa!!!

Onni-Ihme rv 4+2 (miten ihanalta tuntuu tuo kirjoittaa!)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat