Vierailija

Mulla oli eka kertaa elämässä herpesrakkula vasemmassa suupielessä n. pari kuukautta sitten ja se oli todella iso ja kesti yli kuukauden, että meni kokonaan pois. En laittanut tuolloin mitään lääkettä. Nyt samaa huulen reunaa kiristelee, kun avaan suuta, mitään ei vielä näy. Tällä tavalla se viimeksikin juuri ihan aluksi oireili, silloin vain en tietenkään tajunnut mistä on kyse. Mikä se lääke on mitä voi laittaa? Eikös nyt olisi oikea hetki laittaa, kun vielä ei mitään näy? Auttaako se oikeasti?

Kommentit (7)

eli suosittelisitko ensiavuksi voidetta ja jos rakkula tulee niin sit laastarin käyttöön? molempia löytyy :-)

-2 joka vasta testasi laastareita ekaa kertaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta mielestäni vähemmän häiritsevästi kuin se rakkula. Ainakaan sen laastarin kanssa huuli ei näyttänyt olevan niin turvoksissa kuin yleensä rakkulan kanssa. Myöskään rakkulan päälle ei tullut paksua " kuorta" laastarin kanssa joten se rakkula pysyi pienempänä.

-2 edelleen sillä yhden rakkulan pituisella laastarinkäyttökokemuksella

No itse asiassa en ole testannut auttaako ihan oikeasti siihen ettei se rakkula tule ollenkaan kun tajusin ostaa noita vasta sitten kun oli viimeisin rakkula jo huulessa. Mutta jopa siinä vaiheessa kun kunnon rakkula oli, se parani paljon paremmin. En tiedä paraniko sen nopeammin mutta ainakin ihan ilman sitä inhaa rupea!!

Mulla on ihan pienestä saakka tullut herpes ylähuuleen. Mun mummilla oli kerran sellainen, kun oli todela kovassa flunssassa ja minä päätin antaa pusuja nukkuvalla mummille ja siitähän se tarttui.

Minulla se aktivoituu stressistä tai todella tulisesta ruoasta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat