Seuraa 

Viikonlopun alkua kaikille!

Ajattelin aloittaa uuden pinon, koska huomasin, että eiliseen aloitukseeni oli tullut liuta kirjoituksia! Ihanaa, määrämme kasvaa päivä päivältä! Suuresti onnea myös teille kaikille :)) Ruvetaan pinoutumaan ja jaetaan yhdessä alkuraskauden pahoinvoinnit, leppoisa keskiraskaus, ja lopun kolotukset! Huomasin, että tuolla oli monella (eilisessä pinossa) aivan sama la kuin minulla: 5.3.07, miten jännittävää.

Joko teille on todellisia raskausoireita tullut? Itse yhä (kauhun sekaisin tuntein) odottelen pahoinvoinnin alkua. Alavatsaa " repii" tuolista ja sängystä ylösnoustessa, ja rinnat ovat hieman arahkot. Muuten vointini aivan " normaali" . Aika vähin oirein pääsin edellisissäkin raskauksissa tämän alkuraskauden...sitten niitä kyllä piisasikin. Keljuin vaiva minulla on molemmissa edellisissä raskauksissa ollut jatkuva (aamusta iltaan jatkuva) supistelu. Molemmilla kerroilla on alkanut jo rv 15 tietämillä. Siinä on aina ollut pelko, että syntyvät ennen aikojaan. Esikoinen 6/03 syntyi laskettuna aikana, mutta kuopus 2/05 syntyi rv 36+1, joten hieman jännittää tämäkin raskaus. Saa nähdä miten nyt käy!

Mutta kertokaapa kuulumisenne!

Aurinkoisin terkuin; Caius rv 4+5

Kommentit (21)

Maalisvauvaa ja kolmatta odotetaan täälläkin la olis vauva-laskurin mukaan 4.3.07.

Eipä ole ollut vielä mitään ihmeellisiä oireita rinnat ovat olleet vähän arat ja finnejä on tullut.

vieläkin tuntuu uskomattomalta päästä pinoutumaan odotus-palstalle. aikaisemmin pinouduin lapsettomien inssi-pinoon.

toinen inssi toi siis meille toivotun plussa. la on vauva-laskurin mukaan 6.3. ja ensimmäistäni siis odotan.

pahoinvointi on jo iskenyt täällä. lähes jatkuvasti etoo vähän ja toissa yönä pääsin jo oksentamaankin. saa nähdä kuinka kauan tätä oloa jatkuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

voi että tätä tuskaa, kun ei enää mene housut kiinni. Mulla oli esikoisen kanssa sama juttu, jouduin tosi aikaisessa vaiheessa vaatekauppaan, kun ei mene housut kiinni. Parin viikon päästä ei mene edes reisistä ylös. Uskomattomalta varmaan kuulostaa, mutta minun kroppa turpoaa uskomattoman paljon yhdestä pienestä sikiöstä!!

Joo, yahoo-ryhmä kuulostaa kivalta. Esikoisen kanssa olin hyvin vähäisessä määrin mukana, mutta jos nyt innostuisi enemmän. Kun ei tarvitse itse raskautta pohtia niin paljoa.

-neet 4+0

Tänään aamulla alkoi vuoto, jota tuli heti _paljon_. Käväisin tk:ssa kysymässä, onko tämä tällä selvä vai miten eteenpäin ja lähetteellä kävin sairaalalla ultrassa jossa näkyi yhä turvonnut limakalvo, mutta muuten kaikki oli tullut hyvin itsestään pois. Mitään ei siis tehtävissä.

Vkoja oli tasan 5 tänään.

Nyt kovasti kipuilee tuo kohtu, mutta muuten olo ihan ookoo. Verta tulee jonkin verran, mutta eiköhän sekin rauhoitu, ainakin sairaalassa sanoivat ettei tarvita jatkotoimenpiteitä.

Yllätyin siitä, kuinka " kauniisti" kohtelivat näinkin varhaisen keskenmenon kokenutta. Todella ihailtavaa.

Mutta enkeleitä ja liimaa kaikille maalismasuille, enköhän minä täälä kuitenkin vähän kuulumisia vielä kurki, jos vain sopii. <3

liikaa putoilee porukkaa :( alkaa itseäkin pelottamaan, kun ei edes vahvaa viivaa ole testiin tullut.

Itse olen vielä vähän sekaisin...ei oikein " osaa olla" raskaana. Menin jo burana purkille, kun muistin et panadoli on parempi vaihtoehto. Jotenkin ei vaan muista mikä on kiellettyä raskaana ja mikä ei :P Tänään ajelin ruohonleikkurilla (istuttava malli) pitkin pihaa ja alkoi kauheesti vihlomaan masuun. Nyt peloittaa, että se tärinä aiheutti jotain. Saa mies hoitaa nurmen leikkuun tästä lähtien itsestään.

Olen alkanut syömään kauheesti roskaruokaa... varmaan tulee 100 kg ylimäärästä tällä menolla. Pizzaa, hampparii jne. Mikään terveellinen ei kiinnosta :( Ennen kävin kerran tai kaksi vuodessa syömässä roskaruokaa. Karkkia ja sipsiäkin on alkanut tekemään huolestuttavan paljon mieli. Viimeisen 1.5 viikon ajan on ollut tällaista... toivottavasti tulisi nopsaa käännytys takaisin terveelliseen ruokaan.

-anzq-

Esikoisesta en liittynyt, mutta nyt voisin minäkin liittyä...

la:sta ei vielä varmuutta, todennäköisesti maaliskuun ekoina päivinä.

- tiklu rv? ja poitsu 1v.

Täällä myös yksi..laskettu aika laskurin mukaan olis 4.3.2007 :)

Ei vielä ole sen kummempia oireita kuin rintojen kipuilu ja vatsan nippailut. Muutamana päivänä myös närästi, mitä ei ole tapahtunut moneen vuoteen, tiedä sitten johtuiko raskaudesta vai mistä. Niin..ja onhan toi hormoonitoiminta muuttanu sen verran, että kivoja pikku finnejä on tullut kasvoihin SEKÄ rintoihin (onneks on pieniä ja " sieviä" )..

ja leuka sekä nenä kuivunut, niin että iho hilseilee.. hmm..varmaan raskaudesta johtuvia, koska ei suinkaan tavallista muuten minulle.

Mutta oikein aurinkoista kesän jatkoa kaikille!

Tänään plussattu ja olo yhtä epätodellinen kuin muillakin vaikka jo viidettä kertaa siis plussatestin elämässäni sain.

Isommat ovat 8,5,3 ja 1 vuotiaat. Meillä ei oikeastaan ollut mitään yritystä päällä, muttei kyllä ehkäisyäkään joten senhän tietää miten siinä käy ;-)

Oireita ei hirveästi ole, paitsi kamalat hikoilukohtaukset, happiloppuu tunne ja poskien kuumotus. Tänään oli myös menkkamaista jomotusta ja luulin tädin tulevan mutta tulikin iso kasa valkovuotoa...No haamutestin tein jo toissapäivänä ja eilen apteekin omalla negan, tänään surella plussa..

Onkohan muuten yahoo listaa maaliskuisille jo olemassa...??

Laskuri antaa mulle LA:ksi 4.3. 2007, joten aika samoilla lukemilla mennään. Minulla rinnat kipeytyi suunnilleen heti plussatestin jälkeen, ja kuvotuskin on alkanut. Kauhulla odotan mitä tuleman pitää; esikoisen kanssa pahoinvointi alkoi vasta pari viikkoa myöhemmin, mutta sitten oksensinkin yhtämittaa melkein puoli vuotta! Toivoisin nyt pääseväni edes pikkuisen helpommalla. Toisaalta kyllä syksyisen keskenmenon jälkeen sitä haluaa ajatella kaikki oireet positiiviseksi merkiksi siitä että jotain kehossa kasvaa.

Mietin tässä myös että joko se tajuton väsymys nyt iski? En jaksaisi edes vessaan nousta käymään ulkoilusta tai ruoanlaitosta puhumattakaan! Väsymystä kyllä selittää sekin, että ollaan esikoisen kanssa molemmat flunssassa, eikä viime yönä ole juuri hyvää unta ollut. Mukava loman alku..:-/ No, ensi viikon lopulla mieskin palailee työmatkalta kuvioihin, joten ehkä sitten elämä vähän helpottaa.

aloitinkin tuossa vähän ennen tätä ketjua uuden MAALISMASUT ketjun kun en muita löytänyt, mutta kiva kun maalikuisia jo täällä muitakin.

mulla myös kolmas tulossa, aiemmat 03 ja 05, kuten caiuksella, supistelut ongelmana jo varhaisessa vaiheessa ja ensimmäinen syntyi vko ennen laskettua, toinen 3vkoa... joten jännittää jo nyt valmiiksi miten tämä raskaus sujuu!

@ityli ja la 4.3 (viikoista ei tietoakaan??!)

mutta tähän nyt sitten myös. :)

Eli verkkoklinikan laskurin mukaan la 3.3.07, kauniin kuuloinen päivämäärä kun tarkkailen. :)

Oireita ei juuri ole, rintojen arkuus ja menkkamaiset alavatsa kivut..

Ei varmaan ole kukaan ennättänyt yahoon listaa tehdä, kun joku tuossa aiemmin mietti.

Itse olen ensimmäisestä lapsesta ollut yahoon listojen modena, joten nytkin voisin jotakin asian eteen tehdä, mutten ehkä iiihan vielä. Jotenkin olo on niin kovin epätodellinen.

Edennn 4+6

Minäkin hyppään pinoon, laittelinkin jotain jo eilen mutta taas on päivä uusi:

Onneksi on perjantai ja pääsee viikonlopun viettoon!! Meillä vauva on toinen ja ensimmäisestä tuttuja oireita on rintojen arkuus, vatsan (kauttaaltaan) turvotus - housut ei mene enää jalkaan!!! No, esikoisen kanssa jouduin ostamaan uudet housut jotain rv 10, mutta toivoin, että nyt olisi vähintään sinne saakka pärjännyt. Sekä etominen, joka näköjään tällä toisella kaverilla on yltynyt pahoinvoinniksi saakka. Esikoisen kanssa ei tarvinnut siis oksentaa. No, tätä " tuskaa" , eli ihanaa onnen aikaa on nyt sitten odotettavissa seuraavat kahdeksan ja puoli kuukautta, joten ei vielä pidä ehkä kovin ahdistunut olla :D

Onnen sekaisin tuntein olen täällä odotus-puolella. Toivottavasti tämä ei ole pelkkää unta!! :)

-neet, esikoinen 02/05 ja LA 10.3.2007

Raskaana nyt ja jotain 4+ meneillään. Epämääräinen on raskauden alkamis-ajankohta, mutta tuo selvenee seuraavassa ultrassa:) Vauvalaskurin mukaan LA olisi 12/3.

Olo on kiva ja turvonnut! Yhden keskenmenon kokeneena olo on varovainen. Jännittää paljon!

Terkut kaikille maaliksille! Maaliskuu on ihanaa aikaa saada vauveli. Esikkoni syntyi maaliskuun alussa ja muistan vieläkin miten ihanasti aurinko tuolloin paistoi. Tuo kevät oli ihana! Hoitaa tuoretta ihmislasta!

Elisabeth från Sverige:)

Siis ihan puhdasta verta. Lohduttaa hieman, että mulla olisi parhaillaan menkkojen aika ellen olisi raskaana. Silti on kyllä epätoivoinen olo:(

Masentaa kaikki vanhat muistot edellisestä keskenmenosta. Aika näyttää kuinka tässä käy, mutta hemmetin surkea fiilis on:/

Vielä en voi heittää kirvestä kaivoon, koska verta on tullut vain muutama tippa pyyhittäessä. Onko valemenkat muuten vain tuhru vuotoa vai voisko niiden aikana tulla hieman ihan vertakin?

Terkut kaikille hermostuneelta Elisabethiltä

Täällä alamahan nippailu lisääntynyt, tätä oli viimeraskaudessakin. Lisäksi se tolkuton painava väsymys jo iski ekan kerran tuossa iltapäivällä.

Ystävä kutsui viettämään karaoke ja naisten iltaa. Mitenköhän mä pystyn joko valejuomaan tai selittämään juomattomuuteni..

Mäkin olen monen listan owneri ja sitten myös mode. Mulla sama juttu ei meinaa uskaltaa perustaa listaa. Mutta jos jostai syystä käviskin niin että listan owner haluaa poistua listalta niin oikeudethan voi siirtää jollekin toiselle.

Eli voinhan mä käydä vaikka sellasen listan pykäämässä ja siinä voi olla sitte parikin modea ?!

Peltis ja pikkutähtönen 4+2

5 testiä tehty ja 4 tuli haamu ja viimeisestä testistä haalea plussa. Kaippa sekin siitä vielä vahvistuu =) Jotenkin vaan on niin uskomaton olo. La olisi ilmeisemmin 7.3 (oulun kiekon mukaan 10.3). Toivottavasti kaikki menee hyvin ja tuonne maaliskuulle päästään =)

esikoinen löytyy, mutta raskaudesta on jo 8 vuotta. En millään muista miten viikot laskettiin :P osaako joku neuvoa tyhmää. Muutenkin kaikki on niin uutta.

Mitään oireita ei oikeestaan ole ollut. Vähän turvotusta/ilmavaivoja, jätti finnejä ja oik.tissi hieman arempi. Pitänee ensiviikolla varata aika neuvolaan ja varmistaa siellä vielä raskaus (oli niin haalea plussa).

-sekaisin oleva anzq-

Henk.koht. kyllä ite tykkään yahoota enemmän msn:n groupeista, mutta joko molemmat tai yahookin okei. :)

tissit, maha.. sattuu! väsyä ei.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat