Vierailija

Jos saisitte vapaa illan miehen kanssa että voisitte olla ihan kaksin, niin mitä tekisitte?

Menisittekö kuppilaan vai jäisittekö kotiin? Kumpi olisi mielestäsi kivempi ilta?

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siellä saattaisi venähtää tunti jos toinenkin ja sitten kotiin saunomaan ja loppuilta menisi varmaan intiimiasioissa.

Mä en voi sietää savuisia ja meluisia yökerhoja. Niissä on niin helvetillinen tungos ja musiikki niin kovalla, että korvat tinnittää vielä ulkonakin.

Enemmän tykkään pubi meiningistä, musa niin että voi keskustellakkin. Mutta harvemmin tulee niihinkään eksyttyä.

Mä en oikein tykkää olla umpitunnelissa, mä vihaan sitä olotilaa.

Pieni hiprakka on ihan jees.

Voisimme lähteä (näin ihanalla ilmalla) kävelylle rantaan, sittem ulos syömään johonkin kivaan ravintolaan ja sitten kotiin saunomaan ja istumaan iltaa kotisohvalle :)

Kuka aikuinen ihminen oikeasti tuhlaisi vapaaillan jossain baarissa?!

en tykkää yhtään baari-miljööstä: savua, meteliä, humalaisia...

kotona katottais jotain leffaa ja syötäis hyvin ja rauhassa ja sit ilman häiriöitä jotain intiimimpää...

On tehty molempia tässä viimosen kuukauden sisään. Kai kaikista paras ois kutsua frendit yhteen, syöpötellä ja juopotella ja sitten nauttia kahdestaan olosta, kun vieraat ovat lähteneet.

Vaikka on niitä koti-iltojakin vietetty ja niistä nautittu. Romanttisen koti-illan teemme kun lapsi on mennyt unille. Siksi baariin, kun lapsi on hoidossa.

en osaa edes ajatella, on niin utopistinen tilanne. Oltaisiin varmaan kotona, jotta voitaisiin jutella ja harrastaa seksiä ekan kerran ihan rauhassa yli kymmeneen vuoteen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat