Vierailija

luonnossa mitään kasveja joista heinäkuun lopulla saisi juhlapaikkaan ilmaiset koristeet pöytiin tms

Kommentit (8)

Meidän häitä suunniteltiin muutama tunti. Varattiin ravintola, parturi, hääkuva ja käytiin kukkakaupas tilaamassa hääkimppu + miehelle kukka rintapieleen. Ja oli parhaat häät missä oon ikinä ollut. Vieraita 35, ihan tarpeeksi meidän mielestä.

Ja sadalla eurolla selvittiin, sis. morsiuskimppu, 6 rintakukkaa sekä pöytäkoristeet + vihkimisen jälkeen heitetyt ruusun terälehdet. Eli mielikuvitusta kehiin ja kukkakauppaan juttelemaan, edullisesti voi selvitä ilman että tarvitsee ojia lähteä koluamaan... Ja ennen kuin kukaan ehtii nälviä, meillä oli tiukasta kukkabudjetista huolimatta todella nätit kukat. Ei tietty mitään jättimäisiä asetelmia tms. mutta edullisestikin voi olla tyylikäs!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kahvit, kakku, maito, sokeri ja limut

Ja vieraitakin oli kokonainen yksi kappale, anoppi.

Me mentiin maistraatissa naimisiin ja eipä ole tuo sata markaa kaduttanut yhtään.

Nyt moni kaveri mennyt naimisiin ja sellaista 10.000 euron budjettia ollut 15.000 euroa taisi olla suurin ja nyt kiristelevät hamapitaan, kun lainat pitää maksaa pois.

Mä en ikinä pistäisi noin paljoa sukulaisten syöttämiseen.

näitä hulluja jotka työntävät tonnitolkulla rahaa häihinsä. " Haluamme itsemme näköiset, unohtumattomat häät koska tapaus on ainutkertainen" ja muuta sopaa ja silsaa..

Kyllä, olen se sama joka toisessa hääkustannuspinossa ehdotti valmistelujen antamista miehen tehtäväksi.

Ja kanervat on aina nättejä. Ei tule mieleen mitään näyttäviä niittykukkia, lähtekää ajelulle jonnekin maaseudulle päin niin ehkä sieltä ...

Mun kaveriparilla meni hääbudjetti 3000 euroa yli. Olivat vähän kiukkuisia, mutta sen siitä saa kun maksetaan hääautostakin 300 euroa puolen tunnin matkasta, kun saatavilla olisi ollut 50 eurolla upea urheiluauto (Mun broidin kärry)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat