Seuraa 

Kävin juuri ekassa nlassa (6+3) ja terkkari meinas, että olis hiukan valkuaista, ei kuitenkaan niin paljoa, et ois plussan merkannut. Jäi vaan mietityttämään, että jos ens kerralla on vaikka enempi ja tulee se +, niin mitä meinais??

Kommentit (5)

tai käsittääkseni voi myös merkata pissatulehdustakin, ainakin minulta otettiin virtsa näyte kun oli +, ja tosiaan myös tuota raskausmyrkytystä yhdessä korkean verenpaineen kanssa loppuraskaudessa.

Niinhän se terkkarikin heti kyseli, et onko valkovuotoa, ja onhan sitä, normaalistikin runsahkosti. Ens kerralla parempi pesu, ja eiköhän tule puhdas miinus.

Pitää sitä aina jotain panikoitavaa olla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta raskausmyrkytys ei tdellakaan ala noilla viikoilla vielä.

yleisin syy miksi tulee tuo yksi + on se, että pissin mukana on päässyt ihan hiven valkovuotoa näyteeseen ja se aiheuttaa sen tikun reaktion.

eli seuraavalla kerralla kunnon alapesu. vaikea se valkovuodon pääsy on sinne estää jos on kovin runsasta valkovuotoa (mikä taas on normaalia raskausaikana)

eli ei mitään hätiä

mom kolmatta odotellen

Eli np-ultraan mennessä sain nippa nappa pikkuisen tirautettua purkkiin ja valkuainen oli plussalla. Piti käydä kontrollissa viikon päästä ja silloin oli sitten miinuksella kuten on myös siitä eteenkinpäin ollut. Johtui siis huonosta näytteestä ja silläkin voi olla vaikutusta, että jos antaa näytteen aikaisin aamulla eikä ole juuri mitään ennen sitä kerennyt juoda. Ja sit tietty tuo valkovuoto on yks mikä myös vaikuttaa.

neronja rv 30+5

Mulla valkuainen oli yhdellä plussalla, kun en saanut tirutettua purkkiin kuin vähän pissaa sen vuoksi, kun neuvola-aika oli aamulla ja olin tietty käynyt kotona pissalla heti herättyäni...

Tulehdusepäilyn vuoksi sain pissapurkin kotiin ja toimitin uuden, kunnollisen pissanäytteen terveyskeskuksen labraan. Se oli sitten puhdas eli mulla plussa johtui huonosta näytteestä. Myös neuvolan täti sanoi, että yli 99 %:sti uusintanäyte on puhdas, mutta varmuuden vuoksi otattavat kuitenkin uuden näytteen.

Toivottavasti sullakaan ei ole mistään sen kummemmasta kyse.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat