Vierailija

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mies töissä ulkomailla niin soittaminen on kallista. Muutenkin joudutaan molemmat soitteleen aika paljon.

Ollaan vaihdettu jo liittymät, noi oli molemmille pienet laskut, miehellä parhaimmillaan ollut jopa 250 euroa ja sillon ei edes ollut ulkomailla.

jätemaksu 39,97

mun puhelinlasku 60,94

hoitomaksu 176.89

vakuutusmaksu miehen auto 102,13 (tulee joka 3kk)

netti 41

vakuutusmaksu mun auto 120,33 (joka 3kk)

autolainan lyhennys 310

sähkölasku 90,99 (kesällä ihanan pieniä)

visan vuosimaksu 50

lehtilasku 27,5

miehen puhelinlasku 95,49

vesimaksu 76,32

asuntolainan lyhennyt 325 (toinen puoli menee puolessakuussa)

Tekee n. 1400 e ja on meille ihan normaali koska tässä ei oo mitään varsinaista ylimääräistä kun tuo lehtilasku.

Oli mm. vuokra n. 560 e, autoveron summaa en muista, yli 100 kuitenkin, päivähoitomaksu 114 e, autovakuutus yli 200 euroa, sanomalehti yli 50 e ja jotain muuta jota en nyt muista. Ja huomioikaa että osa noista laskuista maksetaan vain kerran vuodessa, eli autovakuutus ja autovero.

vuokraan meni 640e, osamaksuun 100e, ruokakauppaan 100e, ja johonkin muuhun vielä toiset 100e... eli tilistä jäi käteen satanen... onneksi mieskin tienaa ja tekeekin kahta duunia jotta perhe pärjää.

Meillä vaimo ei ole edes töissä, vaan saa jotain kodinhoidontukea, eli minun tuloilla maksetaan muut laskut. Esim lainan lyhennyt 1200¿/kk ja autolainaa 300¿/kk, sähköt 200¿/kk ym muut kulut ja vielä ruokaakin pitää ostaa. Sitten vielä ihmettelen kun verottja jo vei tuloista 45% multa. Eikä näitä voisi tasailla, kun vaimon prosentti on 0%, kun asuntolaina on senkin nimissä....

Mulla jäi pitkästä aikaa tuollainen summa ylimääräistä laskujen jälkeen ja ajattelin tehdä sillä jotain kivaa. On ihana tunne kun on oikeesti kaikki laskut maksettu ja jää elämiseenkin vähän.

Hyvää kesää!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat