Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Koen hirvittävää syyllisyyttä siitä, että olen hoitovapaalla yhden lapsen kanssa. Monet tuntemani useamman lapsen äidit muistavat aina kommentoida, että mikäs sulla on ollessa kun on vain yksi lapsi. Joo, tottahan se on, kun lapsikin on jo lähes kolmevuotias.

Olin kyllä vuoden verran töissäkin tässä, mutta otin nyt pikku pätkän vielä hoitovapaata kun vielä voi.

Suurin piirtein kaikki kaverit ja tuttavat ovat tehopakkauksia, jotka hoitelevat vaativahkon työnsä ja useamman lapsensa ilman ongelmia, tai eivät he ongelmistaan ainakaan puhu. Mulle tässä yhdessäkin on ihan tarpeeksi. Huono omatunto kuitenkin jyllää, kun " en tee mitään" . Mutta kun en myöskään halua tehdä niin kuin äitini, joka teki hommia aamusta iltaan, ja joka on ihmisenä pysynyt vieraana. Hän jotenkin vetäytyi luotani täysin jo varhain, eikä häntä ole sen koommin näkynyt.

Kommentit (1)

äitisuhteeseen - sellaisia kokemuksia minulla ei onneksi ole. Huono omatunto senkun lisääntyy, kun nytkin vain siivoamisen sijasta lorvailen tällä koneella ja mies on energinen kuin mikä ja nytkin lapsen kanssa ulkona...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat