Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sektioaika on 3 viikon päästä ja odotan nyt innolla, että pääsen taas liikkumaan vauvan syntymän jälkeen normaalisti. Ällöttää omat reiteni, jotka ovat täynnä hyllyvää selluliittia :/

Kommentit (12)

Minulla oli sama tilanne viime kesänä. Vieläkin joskus ihailen sormiani tai nilkkojani, kun ovat niin hoikat. Olin todella turvoksissa viime kesän helteiden aikaan. Nyt on ihanaa!!

Näin pikkukeskosen äitinä en vaan ymmärrä noita puheita että syntyis nyt. Olisitte hyvät naiset onnellisia kun lapsenne syntyvät täysiaikaisina tai yliaikaisina. Itse olisin antanut mitä vaan jos lapsen ei olisi tarvinnut syntyä keskosena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on iso omakotitalo, eläimiä ja mies " aina" töissä. Ei tullut ihan ensialkuun mieleen treenaamiset, hyvä kun sai lapsen ja kodin hoidettua.

Vierailija:

Lainaus:

Näin pikkukeskosen äitinä en vaan ymmärrä noita puheita että syntyis nyt. Olisitte hyvät naiset onnellisia kun lapsenne syntyvät täysiaikaisina tai yliaikaisina. Itse olisin antanut mitä vaan jos lapsen ei olisi tarvinnut syntyä keskosena.

siinä on 8 viikkoa toipumisaikaa. 4 viikkoon ei nostella mitään vauvaa painavampaa ja 8 viikkoon ei esim saa vatsalihaksia väännellä.

Että olisikohan vain kannattanut käyttää ehkäisiä jos on noin kiire salille treenaamaan.

ennen ei kannata kovasti treenata. Mikset ole jatkanut treenaamista raskauden aikana? Onko ollut ongelmia? Ennen raskautta aktiivisesti treenannut voi jatkaa raskauden loppuun asti ainakin mukautetusti, lajista riippuen.

Selluliittia ei saa kokonaan pois treenaamalla. Raskauden aikanakin ruokavalio on kaiken a ja o.

Terv. massatreeniä harrastava av-mamma

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat