Vierailija

Monesti olen kuullut ihmettelyjä kun miehen laspi tulee meille ja mies onkin töissä, no onhan täällä myös lapsen sisarukset, siis meidän ytheiset lapset.

Miksi kaikki aina kyselee että miksi isä ei ole kotona jos kerran lapsi tulee meille? Eihän se nyt koko viikonloppua ole pois kotoa vaan muutaman tunnin.

Kommentit (6)

no nykyään kyllä joustaa enemmän mutta alkuaikana me asuttiin kaukana ja tultiin joka toinen vkonloppu miehen kotiin että mies näki lapsensa ja oltiin siis siellä viikonloppu. Aina oli tarkkaa että klo 18.00 perjantaina oli lapsi haettava ja klo 18.00 sunnuntai-iltana palutettava, mutta, laspen äiti ei silti ollut aina kotona vaan jouduttiin häntä monta tuntia odottamaan ja sitten aamuyöllä oltiin vasta kotona ja maanantai aamuna olis pitänyt mennä aikasin taas töihin.

No onneksi hän ei enää ole tälläinen vaan osaa myös joustaa.

Lähinnä tällä aloituksella kyselen tuota että MIKSI isän on PAKKO olla kotona vaan ei voi edes muutamaa tuntia olla töissä kun minä mielelläni lasten kanssa olen ja onhan nuo meidän yhteiset siis miehen lapsen sisarkusia eikö lapsi niitä sitten tule tapaamaan vaan vain isäänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun ei sillä muutakaan elämää ole. Mutta kyllä lapsensa hoitaa hyvin ja on ihan työssä käyvä ihminen, mutta yleensä järjestetään lomat kaikki samaan aikaan niin lapsen äidilläkin on sitten puolet kesälomastaan ihan yksinäistä lomaa että saa rentoutua.

AP

no, ei kovin terveeltä vaikuta, jos noin vain vaaditaan!!

ehkäpä juuri tuon takia meillä on ex:n kanssa niin hyvät välit ja hänellä hyvät välit lapsiin, kun ajatellaan molemmat lasten parasta ja otetaan huomioon meidän kaikkien menot!

eikä vaan orjallisesti tuijoteta kalenteriin!

- 2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat