Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vaimo ihan totaalisesti hörhö, itse ei syö ja lapsellekaan ei anneta mitään lihaa tms. eläinkunnan tuotteita. Merilevää ym. omituista syövät. Lapsi pienikokoinen. Lisäksi imetti pitkään lastaan, reippaasi yli 2 vuotiaaksi mutta joutui ilm. lopettamaan kun seuraavaa lasta ei ruvennut kuulumaan. Kestovaippailee ja vauvasta asti myös " pottaillut" tms. vaipattomuutta harrastanut. Muita syyllistää ja painostaa kestovaippailemaan ja syyttelee jos ei täysimetys onnistu syystä tai toisesta. Ovat heti ryntäämässä kylään kun vauva on syntynyt ja syyllistävät (varsinkin muija) jos on joutunut tuttelia antamaan vauvalle. Tutti on saatanan keksintö jne. Ihmettelivät kun emme olleet hankkineet muutaman viikon ikäiselle vauvalle pottaa. Ekaksi kysytään miten imetys sujuu, ei sitä miten voidaan.

Argh, meille syntyy kohta toinen lapsi ja tälle pariskunnalle ei olla kerrottu siitä mitään asiasta. Ahdistaa jo ajatuskin että ovat tunkemassa taas kylään heti vauvan syntymän jälkeen. Sanoinkin miehelle ettei tartte ihan heti kylään niitä kutsua.

Huoh...

Kommentit (4)

Meilläkin käytetään kestovaippoja, imetin pitkään, vaipattomuutta ja muuta hörhöilyä harrastetaan, mutta itse en halua sitä kellekään tuputtaa. Minusta se on vähän kuin uskonnollinen tuputtaminen, meillä paukkuu ovi jehovan todistajien nenän edestä kiinni ja loppupäivä on pilalla jos joku tulee mulle jotain aatteitaan tuputtamaan. Mulla on jäänyt muutamilla " hörhöpalstoilla" vierailu kokonaan siksi kun en jaksa sitä jeesustelua.

Ikävä juttu, eikä varmasti aja ekoilun asiaa millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meiltä löytyy suvusta uskonto-vaihtoehtolääkintä-viherpipertäjä-fanaatikkoja, ja siis juuri sitä tyyppiä, joilla on tarve " käännyttää" ja " tuputtaa" omaa asiaansa toisille.

Todella nostaa karvat pystyyn - vaikka joistakin asioista hiukan samaa mieltä saatan ollakin, niin se TYYLI JOLLA ASIASTA PUHUTAAN aiheuttaa täydellisen vastaanväittämisreaktion...

En tiedä, mikä aiheuttaa sen, että jotkut ihmiset ovat juuri tuollaisia, olipa kyse mistä " heidän omasta asiastaan" hyvänsä, vaikkapa vaan harrastuksesta... Onkohan siihen mitään hoitokeinoa keksitty?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat