Vierailija

Kommentit (8)

siitä ei voi ennustaa synnytyksen ajankohtaa. jos nestettä tulee reilusti normaalia enemmän tai sitä hulahtelee kerralla suurempi määrä kannattaa ottaa äpkl:n yhteyttä. siellä voi tehdä testin josta näkee onko varmasti lapisvettä. klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ensimmäinen synnytys huipentui välilihan leikkaamiseen ja arpeahan siitä tietysti muodostuu. kuinka entinen arpi käyttäytyy uuden synnytyksen koittaessa, taasko viilletään?

Toinen tulossa, esikoinen syntyi 2/05, minulla nyt viikkoja kohta 39 täynnä. Kuukautismaista kipua alavatsassa päivittäin, selkään koskee myös ajoittain. Supistelee joskus, välillä enemmän ja välillä vaan kovettuu maha. Supparit hieman kipeitä siis mutta ei mitään järkyttävää kipua kuitenkaan. Muutamia viikkoja sitten kuulema kanava 1½ cm pitkä ja sormelle auki. Esikoinen meni 9 päivää yli, onko toiveita että tämä syntyisi ajallaan vai meneekö sekin yli?

Lisäksi olisin kysynyt paljonko painoa on itselleni kertynyt tähän mennessä, eli paljonko olen itse lihonut vajaasta 5 kilosta joka tähän mennessä on tullut lisää. Olen alkujaankin reippaasti ylipainoinen.

Jos loppurakaudessa valkovuoto muuttuu runsaammaksi ja vetisemmäksi, onko synnytys jo lähellä? Aika moni tuntuu miettivän, onko se lapsivettä vai valkovuotoa. Kiitos!

kukaan ei voi varmasti sanoa milloin synnytyskäynnistyy. toivotaan, että odotuksesi palkitaan pian! jos sinulle tullut 5 kg painoa, todennäköisesti painosi on raskauden jälkeen hieman tippunut alkuperäisestä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat