Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli ongelmana se, että sektion jälkeen meni kauan ennenkuin pystyin tuntemaan mitään seksuaalista mielihyvää koko alapäälläni. Tunne oli tosi turhauttava, koska vaikka olisin halunnut " pään sisäisesti" seksiä tosi paljon, se ei tuntunut missään. Pystyin saamaan orgasmin, mutta se tuntusi pelkältä lihaskouristelulta, ei siis mitenkään järisyttävän miellyttävältä.

Nyt sektiosta on kulunut jo monta vuotta, mutta tietynlaiset orgasmivaikeudet (jotka tulivat ilmi heti sektiopäivän jälkeen) ovat jääneet.

Aikaisemmin esim. pystyin todella helposti masturboimaan itselleni orgasmin yhdynnässä, mutta sektion jälkeen se on ollut täysin mahdotonta. Usein minulla on vaikeuksia myös ihan ilman miehen läsnäoloa - sekin on turhauttavaa, koska ennen sain niin helposti.

Suurimmaksi osaksi seksi on toki muutakin kuin pelkkä orkku ja henkisesti se tuntuu edelleen miellyttävältä. Siltikään en ole oikein sopeutunut tähän muutokseen ja pelkään, että jos joskus joudun toiseen sektioon, ongelma pahenee tai palaa entiselleen (eli 3 vuotta tunnottomuutta).

Onko minulla lainkaan kohtalotovereita? Keksisikö kukaan apua? Onko enää toivoa, että jos kyse on jostain katkenneista hermoyhteyksistä, ne vielä tämänkin ajan kuluttua (reilu 4v kulunut) kasvaisivat takaisin?

Help?

Kommentit (19)

Minulle on tehty sektio pari vuotta sitten, ja seksielämä ei ennallaan, mutta syyt enemmänkin hormonaalisia ja perhe-elämään (väsymys, paineet äitinä, seksuaalisen identiteetin muutokset) liittyviä. Tunto on toki poissa haavan seudulta, muttei tuo haittaa orgasmin saantia. Toimii kyllä, joskin yhdyntä paljon kivuliaampi kuin ennen (paikat kuivemmat ja jotenkin ahtaammat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en ole tuntenut seksuaali-identiteettini muuttuneen pätkän vertaa äitiyden jälkeen (no alussa oli ohimeneviä muutoksia) enkä keksi - vaikka kuinka miettisin - mitään erityistä syytä, miksi minulla pitäisi olla henkisiä orgasmivaikeuksia.

Sen voin sanoa, että klitoris on monilta osin yksinkertaisesti tunnottomampi kuin ennen - ja olen masturboinut todella aktiivisesti koko elämäni ajan. Muutos alapään tunnon suhteen tapahtui yhdessä yössä.

Todella pitkään sektion jälkeen orgasmi oli todella vaisu, se ei tuntunut erityisen hyvältä ja tunsin jonkun verran haavakipua (erittäin lievää).

Musta on vain outoa, että 28v elämästäni alapääni on ollut tuntoherkkä ja yhdessä yössä koko tuntoaisti muuttuu, eikä palaa. Ja voin vannoa, että en tuntenut mitään " väärää" , enkä " perverssiä" yrityksissäni masturboida sektion jälkeen.

Toki saan orkkuja edelleen, mutta ei se vain tunnu samalta - ja nykyään tekniikan pitää olla ihan toisenlainen.

ap

Eihän sektio mitään sellaista tuhoa mikä vaikuttaisi orgasmin saamiseen. Henkiset syyt ne nyt kuitenkin taitavat sulla olla. Mulla oli pitkään se sektiohaavan kohta tunnoton mutta seksielämään se ei ole vaikuttanut. Sen sijaan lapsen saaminen toki on monellakin tapaa.

Ostin sitä varten geishakuulat. Niiden avulla treeni on ollut kohtalaisen tehokasta. Orgamit ovat nyt jopa voimakkaampia, ja voin saada niitä useita peräkkäin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat