Vierailija

Meillä minä, sillä mies on aina töissä ja leikattavaa riittää!

Kommentit (24)

Meillä on nurmea noin 1500 m2 ja hommaan kuluu noin 1 h 45 min...hyötyliikuntaa on...kun reippaasti työntelee minulla palaa sykemittarin mukaan noin 600 kcal (olen 50 -kiloinen) eli riemumielin karistelen kaloreita nurmelle ja niin, lasten kitinät ei kuulu leikkuaikana ja saan miettiä ihan omiani koko tuon ajan :)

kun mies on aina töissä (siis pois kotoa paljon) ja lapsi on sen verran pieni jotten itse sen kanssa pysty. Maksetaan kaverille sitten pieni korvaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kelaleikkurilla. En edes antaisi miehen leikata, sillä tykkään hommasta ja se on kivaa hyötyliikuntaa.

Mies leikkasi pari kertaa raskauteni loppuvaiheessa, kun välttelin supisteluja.

Niin ja meillä ei ole ajettavaa. Onneksi sentään itsevetävä. Nurmikkoa on noin 6000 neliötä. periaatteessa viikon ainoat hetket jolloin saan olla omissa ajatuksissa ja isi vahtii vuosikasta. Edellyttää tietenkin että teen myös kotityöt " siinä sivussa" ja muulle perheelle ruuat.

Se on varsinainen lepohetki: kuulokkeet korvaan ja sitten ajelemaan ympäri pihaa. Ei kuulu lasten kitinät ja voin vaan iloisesti heille vilkutella ohi huristaessani ;)

(Meillä siis päältäajettava.)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat