Vierailija

kukkakaalista pois ne " kuoret" ja sitten vasta punnitsi. Saakohan niin tehdä?

Sivut

Kommentit (78)

liin hintaan. Pikkasenkin ryppyset paprikat pussitettiin 2-3 paprikan pusseihin ja myytiin puoleen hintaan. Mandariinilaatikotkin käytiin jouluruuhkassa läpi, ettei asiakkaan tartte sotkea käsiä mätiin mandariineihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olitko Sellon Citymarketissa? Minä olin.

Mä en käytä niitä lehtiä siinä sen kukkakaalin ympärillä ja en jaksa sitten täyttää meidän roskista heti niillä lehdillä joten jätän ne jo kauppaan.

ja kaikkea todellakin näkee. Me kyllä käsiteltiin lähes kaikki vihannekset ennen myyntiin laittamista...eli otettiin suurimmat lehdet kukkakaaleista, päälimmäiset lehdet jäävuorisalaateista,kaaleista ja muista... Mutta se ei silti riittänyt vaan oli sellasia asiakkaita jotka nyppivät kaiken mahd. vihreän just kukkaaleistakin. Ja me myös laitettiin sit " roskis" laatikko viereen, koska muuten lehdet olisivat olleet lattialla... Et se roskis ihan vaan sen takia...

joka näki mansikkamyyjän kaupan edessä!

No joo joo, oli se peräkamaripojannäköinen tyyppi ja sen naama levisi autuaaseen hymyyn nähdessään blonditytön myymässä mansikoita. Oikein teki mieli mennä sanomaan kauniille mansikanmyyjälle, että pelastit varman yhden miekkosen päivän tänään. En kuitenkaan mennyt. Hykertelin vaan itsekseni kaupan edessä. Että pienet ilot voivat kruunata päivän =)

...kassa joskus cittarissa kyllä huomautti tomaateista, kun kuuden tomaatin pussin kyljessä oli hintaa yli 30 euroa. Muksu oli punninnut ne ja nojannu samalla vaakaan...en ole siis turhan tarkka muutenkaan ;-)

Vierailija:

Lainaus:

kukkakaalista pois ne " kuoret" ja sitten vasta punnitsi. Saakohan niin tehdä?

Ne " kuoret" ja varsi ovat syötävää tavaraa.

jo siellä kaupassa suklaapatukoista eksoottisiin hedelmiin, eihän sitä tosiaan turhaan makseta, jos osoittautuukin pahaksi... siis oikeesti!

Tomaateista revin myös kannat ja mansikoista myös. Harmi vaan ku ovat monasti litrahintaan ja itse annostelevat.

Se mua vaan aina ottaa pannuun kun pitää ottaa avokaadoa varten oma veitti mukkaan ko ei se kivi muuten lähe. Banaania en kuori sillä teen siitä sylttyä. Paprikaa en osta ku on niiin kallista. Kurkusta revin tietty sen muovin päältä onneksi jotku myy ilimanki.

Kyllä jää joskus vihannesostot vähälle tämän takia ja muutaman relaksaation oon kaupoille teheny että yrittävät mua ryöstää vallan. Kyllä on semmonen kapitaalistivaltio tämä.

ennen kuin punnitsen viinirypäleet! Siis olen tosi ranttu niiden suhteen ja ostan vain jos on hyviä ja joskus siellä on niitä mätöjä hyvien joukossa, niin en minä niistä suostu maksamaan!

piti appelsiineja punnitessaan yhtä kädessään ja laittoi sen pussiin vasta punnitsemisen jälkeen. Kyllä siinä varmaan miekkoselta päivä pelastui, kun sai yhden hedelmän ilmaiseksi. Ei siis tosiaan ollut köyhän näköinen tyyppi.

En ota pussia vaan mätän karkkeja vaa' alle ja kun olen saanut tarpeeksi otan tarran ja haen sen jälkeen pussin johon laitan karkit. En vaan ymmärrä miksi ihmiset niuhottavat jonossa perässäni. Joka kerran on joku kiireinen valittamassa selän takana. Miksei nekkuja saa ostaa rauhassa??

Vierailija:

Lainaus:

Ostan silakoita ja puhkon ne kaupassa. Jätän sisälmykset kauppaan. Enhän syö niitä kotonakaan, eikä ole kissaakaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat