Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tilanne on tämä kaveri pyysi mökille ja sanoin et voin lähteä ja otan n. 1 v. lapsen mukaan. Kysyin sitten että otanko omat lakanat mukaan niin kaveri sanoi joo. No soitin sitten kaverille vielä että voidaanko me olla yötä kun matkaa on mökille kuitenkin. Niin kaveri sanoi että ok. Hän sanoi että katotaan että mahdutaanko me kaikki sinne yöksi kun lapsia tulee mun lapsen lisäksi 6 ja ehdotin sitten että voin ottaa patjan ja lastenvaunut mukaan niin hän sanoi ok. Mutta mulle jäi epäselväksi kun sanoi uudestaan että ei tiedä mahdutaanko kaikki nukkumaan, sanoin sitten suoraan että eihän yöpyminen ole kuin järjestelykysymys niin hän sanoi että asia on kiinni siitä että jos mun lapsi vierastaa ja valvoo yöllä, sanoin sitten että ei vierasta ja nukkuu yöllä. Noista muista lapsista on n. 1 v 2 lasta eli saman ikäisiä kuin mun lapsi. Ajattelin että käyn kuitenkin mökillä ja katson tilanteen että jos lapsi ei rauhoitu nukkumaan niin lähden sitten kotiin. Menisittekö kaverin mökille ja jäisitte yöksi? Vai jättäisittekä kokonaan menemättä?

Kommentit (1)

Ehkä juuri yksi yö voisi mennä, mutta viikko. Kaikilla oli niin eri tavat, kukaan ei ollut silloin hiljaa kun joku lapsista piti saada nukkumaan - meillä oli aivan eri rytmit. Lisäksi tuttavaperheemme lapset eivät osanneet olla hiljaa, vaan huusivat ja kitisivät koko ajan.. Ei siis normaalia puhetta..

Mutta näin tosiaan viikon kokemuksen perusteella.. Uskon että yksi yö menee, varsinkin jos lapsi ei ole herkkäuninen. Tuo kuulosti hyvältä että menet sinne ja jos tuntuu ettei voi yöksi jäädä, niin sitten lähdet. Mutta tosiaan järjestelykysymys, ja paljon myöskin asenteesta kiinni.. Ja lapset reagoi heti jos itse ärsyyntyy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat