Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (4)

Olen erakoitunut. Päivät kuluvat suurinpiirtein seuraavasti:

klo 10-12: Herään. Vituttaa. Nousen ja käärin bonus-sätkän ja keitän kahvit. Jos mihinkään ei ole menoa en todellakaan käy suihkussa. Jos on, käyn suihkussa jolloin jämähdän sinne n. 0,5-1 tunniksi mietiskelemään kaikenlaisia sfäärejä.

klo 12-14: Vieläkin vituttaa. En ole herännyt. Selaan nettiä ja mietin mitä kaikkea PITÄISI tänään tehdä.

klo 14- ... :Olen herännyt. Yleensä tässä vaiheessa tulee oikein maaninen vaihe ja väännän joko koodia, luen tai lasken. Tässävaiheessa aika alkaa menettää merkityksensä.

klo 20: Kuten tänään. Huomasin että unohdin syödä joten päätin hakea kaljaa. Eipähän tarvi huomenna käydä kaupassa kun ruokaa jäi. Sama laskeminen,koodaaminen tai lukeminen jatkuu.

klo 22: Alkaa joko vituttaan jos koodia ei saa toimimaan tai laskua laskettua. Molemmat on parempi jättää ja keskittyä lukemaan tai lisätiedon hankkimiseen netissä.

klo 24: Nyt. Jos olen ottanut kaljaa, unohdan ajattelemisen ja kirjoitan skeidaa nettiin. Jos en ole ottanut, otan uudestaan kynän käteen tai alan kirjoittamaan (yrittämään) koodia.

klo 04: nukkumaan (ainakin yrittämään). Jos päivän aihe on ollut tuskallisen mielenkiintoinen, ajatukset pyörivät vieläkin ja uni ei tule millään. Jos taas on ottanut kaljaa, uni tulee vielä vähemmin. Jos väsyttää, uni tulee.

klo 06: Nukun jos nukun. Jos en nuku niin laahkasen sängyn ja liesituulettimen välillä (bonus-sätkiä poltellen).

klo 08: Nyt olen takuuvarmasti nukkumassa.

Seuraava aamu (päivä). Taas vituttaa nousta. Aamu-uninen olen. Sama kiertokulku jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat