Vierailija

Vastailette todella ilkeästi joittenkin kysymyksiin, MIKSI?

Saatteko jotain tyydytystä ilkeilystä? Opetatteko myös lapsillenne että on sallittua ivata, pilkata tai ilkeillä muille ihmisille? Te varmaankin sitten myös hyväksytte jos lapsenne käyttäytyvät samoin toisia kohtaan? Tai että joku ilkeilee teidän lapsillenne, ihan samoin kuin te ilkeilette muille?

Menkää itseenne ja yrittäkää käyttäytyä!

Sivut

Kommentit (39)

Tää palstahan on just sitä varten, että täällä saa purkaa omat patoutumat. Päivisin kun pitää olla niin hymyilevää ja onnellista kotiäitiä ja lapsille ei saa missään nimessä ärhennellä eikä suuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se, että täällä toiset käyvät sanomassa ihan järkkyjä asioita, niin veikkaanpa, että ne ovat pääasiassa teinipoikia tai alemman sosiaaliluokan väkeä. Eihän kukaan järkevä ihminen sano niin kamalia asioita, kuin eräässä Nuppulaisen ketjussa.

Mutta eihän tämä mikään lintukoto ole, joten riippuu ihan määritelmästäsi ilkeydestä. Monille se on jo eriävä mielipide.

Mää kyllä ilmaisen nasevasti jos joku kirjottaa tyhmiä.

Jos ei kestä sitä että sulle sanotaan että toi on tyhmää niin mitä sitten? Perustele asiasi. Niinkuin toi että rasisti selittää et joku pitäis viedä saunan taakse -siltä kun kysyy miksi niin vastaus on: no kun ne haisee -tai muuta fiksua. Nää rasistit tuoksuu itse niin hyvälle!

Musta tyhmään mielipiteeseen saa sanoa että toi on tyhmää. Kyllä mutkin on haukuttu tyhmäksi, etten rakasta lapsiani.. Mutta se tulee niiltä ihmisiltä jotka on tosi ahdasmielisiä JA TYHMIÄ ITSE! Jos jonkun mielestä yksi mielipide muka ratkasee jonkun ihmisen koko olemisen niin siinähän sitten on ahdasmielinen. Mutta ei voi haukkua ketään tyhmäksi, pitää perustella mielipide, muuten on itse tyhmä.

Kaikkien kanssa ei tartte olla samaa mieltä, aina löytyy joku joka on nopeempi, rikkaampi ja kauniimpi.

Tässäkin ketjussa joku meni tuomitsemaan " alemman sos. luokan" tyhmiksi?? Aha.. :))

Vierailija:

Lainaus:

Opetatteko myös lapsillenne että on sallittua ivata, pilkata tai ilkeillä muille ihmisille? Te varmaankin sitten myös hyväksytte jos lapsenne käyttäytyvät samoin toisia kohtaan? Tai että joku ilkeilee teidän lapsillenne, ihan samoin kuin te ilkeilette muille?

Menkää itseenne ja yrittäkää käyttäytyä!

Tuskin kukaan äiti opetaa noita asioita lapselleen.

Sehän on vain hienoa sanoa rehellinen mielipide. Minä ihmettelinkin nyt näitä ilkeilyjä, sen mielipiteen kun voi sanoa ainakin kahdella tavalla: asiallisesti ja mollaamalla.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Oletko ajatellut että kaikki tänne kirjoittavat ovat kuitenkin ihmisiä?

-Kyllä ja k u n n i o i t a n heitä rehellisellä mielipiteellä. Harvoin kun niitä kasvotusten rehellisiä mielipiteitä saa johtuen juuri mielestäni pikkusieluisista ja tekopyhistä rouvista.

13

Kyselin vain että kuinka ihmeessä te aikuiset ihmiset voitte pitää hyväksyttävänä käytöksenä tuollaista. Se ei vaan mene minun jakeluun.

Sinä kiltti äiti kotioloissa, miten opastat lastasi purkamaan pahaa oloaan?

ap

tarkoittamaani 15v-potaskaa. Harvemmin sitä silmille osuu. Ja esim. noissa Nuppulais-mama-ketjuissa, joita en ole lukenut enää pitkiin aikoihin ihan varmasti saa niitä mässäilijöitä haukkua haaskoiksi ym. (enkä siis ollut tämä kyseinen aloittaja). Paskaa on oikeuskin antaa niskaan, jos sen itse aloittaa. Metsä vastaa niinkuin huudetaan.

Jos edelleen nyt ymmärsin väärin, kerro vaikka ap tarkka esimerkki ja väännä minulle rautalangasta.

13

Tässä tulee just se raja, missä aikuinen terve ihminen tajuaa olla hiljaa tai sitten pahoittaa toisen mielen haukkumalla tämän kysymyksen tyhmäksi.

ap lopettaa tähän, mukavaa viikonloppua kaikille =)

Minusta on hyvä, että puretaan mielummin täällä tasavertaisilleen, kuin esim. lapsille kotona tai siviilissä muuten. Ja minusta nettiin kirjoittavan on oltava valmis ottamaan vastaan kaikenlaista paskaa. Eri asia on sitten ne 15vuotiaiden kiroilut ja uhkailut, mitkä kyllä valvojien pitäisikin poistaa.

Tällänen palsta on siihen erittäin hyvä konsti, mutta edelleen ihmettelen miksi se paha olo pitää purkaa ilkeilynä muille? Eikö voisi vaikka itse tehdä aloituksen missä haukkuu ja purkaa ne asiat mitkä aiheuttaa sen pahan olon?

Vai todellako teidän paha olo siitä häipyy kun saatte nolata jonkun toisen?

Kyllä minä relaan kun saan hyvän vastauksen :)

ap

Vierailija:

Lainaus:

Sinä kiltti äiti kotioloissa, miten opastat lastasi purkamaan pahaa oloaan?

ap

opetan, että läheiset (elämää koskettavat) " oikeat" ihmiset eivät ole se jolle kiukku puretaan. Vaan haen hänelle, esim. hakkaa tapit telineen ja vasaran, et nakutteleppa antauksella sitä.

Ennen kun mulla ei ollut lapsia, menin hakkaamaan puita tai siivosin ankarasti, nyt niitäkään ei samalla tavalla voi tehdä kuin ennen.

Vierailija:

Lainaus:

Tällänen palsta on siihen erittäin hyvä konsti, mutta edelleen ihmettelen miksi se paha olo pitää purkaa ilkeilynä muille? Eikö voisi vaikka itse tehdä aloituksen missä haukkuu ja purkaa ne asiat mitkä aiheuttaa sen pahan olon?

Vai todellako teidän paha olo siitä häipyy kun saatte nolata jonkun toisen?

Kyllä minä relaan kun saan hyvän vastauksen :)

ap

Vierailija:

Lainaus:

Tai jos joku kysyy voiko tehdä sitä tai tätä jos on raskaana? Toinen vastaa asiallisesti että kyllä voi, toinen taas että mitä tulet tänne noin tyhmiä kyselemään.

ap

Mutta jos se on vastaajan mielestä tyhmä kysymys! Vai eikä saa olla sitä mieltä, että kysymys on tyhmä?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat