Seuraa 

Miten kauan keititte pulloja ja tutteja vauvallenne????

Kommentit (7)

mä keittelin tutti osat varsinkin muistaakseni 3kk ikään. välillä jäi sekin tekemättä. nyt 5kk iässä ei olla keitelty enää laisinkaan. olen samaa mieltä kun joku ylläkin, että turha bakteeri kammoisuus on pahasta. meidän poika on ainakin terve kuin pukki vaikka ei aina muisteltu tutteja keitellä :)

ole keitetty pariin kk.Virutan kunnolla käytön jälkeen ja jos ei kunnolla puhistu,pesen astianpesuaineella.Keitän joskun mutta toooosi harvoin.Olen sitä mieltä että liian steriili ei ole hyväksi...poika meillä on 8,5kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän typsy on kohta 7kk ja keitän vieläkin.Tosin,en nyt joka kerta käytön jälkeen.Vaan aina aamuisin 5 pullon ja 2 tutin satsin. Ei varmaankaan ole tarvis,koska meillä syödään ihan kiinteitä.Mutta on vaan jäänyt tavaksi.Ja jotenkin ajattelee,näin helteellä kun meillä tuppaa niitä maitopullon jämiä löytyvän joskus ties mistä sängyn alta (ÖHÖM...).Että jos ei kunnolla saa puhtaaksi pelkällä pesulla.Mutta olen kuullut että sen jälkeen kun siirrytään kiinteisiin,ei tarvitse keittää.Eihän lusikoita,lautasia ym.pysty keittämään

tai oikeammin sterilisaattorin käyttämisen 5kk iässä, kun alettiin kunnolla syödä kiinteitä. Nyt pesen astianpesukoneessa ja sen jälkeen vielä huuhtelen hyvin (ettei jää pesuainejämiä).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat