Vierailija

Olen ollut koko kesän kotona sekä lomalla että hoitovapaalla. Emme ole tehneet mitään isompia reissuja tms. Nyt sitten alkoi miehellä loma ja meillä on kokonaiset kaksi viikkoa yhteistä lomaa. Tämä kuluva viikko on oikeastaan ainoa, kun voimme reissata tai tehdä jotain kivaa yhdessä. Toinen viikko täytyy tutustuttaa kuopusta päivähoitoon.

Nytpä mieheni sitten lähtee esikoisen ja vanhempiensa kanssa reissuun asuntoautolla. Ovat pari päivää jossain reissaamassa. Minun pitäisi jäädä kuopuksen kanssa kotiin. Sinänsä kiva juttu esikoiselle, mutta itse olisin halunnut lähteä oman perheen kanssa reissuun jonnekin. Olen varmaan lapsellinen, mutta kyllä ottaa ja pahasti päähän jäädä tuijottamaan seiniä kotiin. Tässä oli siis minun lomani:(

Kommentit (6)

yhdessä se, miten perheen yhteinen loma käytetään. Ja meidän perheessä yhteinen loma vietetään oletusarvoisesti yhdessä, mitä sitten tehdäänkin. Tietty voidaan sopia myös siitä, että kullakin on omia menoja tai että perhe jakaantuu, mutta ajoissa ja niin, ettei kenellekään jää paha mieli tai sellainen olo, ettei hänen lomatoiveistaan mikään toteudu.

Sääli sua ap, tyhmän ukon olet ottanut.

et ole tietenkään nipo. Älä nyt ainakaan marttyyriksi ala. Jos tuo reissu tehdään, tehkää joku muu reissu sen jälkeen koko perheen voimin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

asia oli jo päätetty. Puhuin äsken äitini kanssa puhelimessa ja hän oli sitä mieltä, että minä olen itsekäs! Ilman muuta minun pitäisi jäädä neljän seinän sisälle...

Ei kai tuollaista voi päättää ilman että yhdessä keskustellaan. Minusta sinä et ole nipo, sinullakin on oikeus päättää lomasta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat