Seuraa 

Niinpä sain tänään emätintulehdukseen flagyl comp kuurin ja lääkäri sanoi että voin kyllä huoletta imettää vauvaani!

Mitenkäs te joilla muilla ollut kyseinen kuuri ja olette imettäneet mitä neuvoa olette lääkäristä saaneet??

Itseäni vähän huolettaa ettei vauvalle tule mitään vahinkoa lääkekuurista ja kun kuitenkin tulehduskin pitäisi jotenkin hoitaa ja imetystäkään en haluaisi näin yhtä-äkkiä lopettaa!!

Auttakaa jos olette olleet samas tilanteessa ja miten olette tehneet!

wilma

Kommentit (2)

Minulla oli tablettina Flagyl 400mg emätintulehdukseen (gyne epäili ensin kohtutulehdusta, mut crp oli sit normaali), kun vauva oli 4 vkoa vanha. Sama lääke siis kyseessä, mut eri muodossa.. Huolestuin myös, kun ohjeissa+netissä sanotaan, ettei sais imetyksen aikana käyttää. Mutta varmistelin vielä asiaa terkalta ja kätilökaveriltani (työskentelee synnyttäneiden osastolla), niin kyllä sitä vaan määrätään/käytetään imetyksen aikana.

Joskus hoito voi aiheuttaa vauvalle masukipuja, mut meillä ei onneksi. Söin itse maitohappobakteereja ja vauvalle annoin Rela-tippoja, joten ehkä nekin auttoi, ettei vaivoja tullu.

Muistelisin vielä, että itse gynekologikin sanoi, että vaik ohje sanoo muuta, niin lääkettä voi käyttää imetyksenkin aikana, että vauvaan siirtyvät lääkepitoisuudet on niin pieniä kuitenkin.

koko kroppa täynnä ja imetys loppui siihen. ei huolinut tissiä vaikka kuinka tarjosi tai tuputti, ehkä myös maidon maku muuttui ja masu tuli kipeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat