Seuraa 

Minulla on menossa pp8 ensimmäisen ICSI-hoidon jälkeen. Valkovuoto on ollut todella runsasta, minkä sairaanhoitaja sanoikin olevan ihan luonnollista. Siinä on kuulemma mukana sitä luge-ainetta myös, joka vähän valuu ulos. Nyt illalla oli pikkuhousuissa kuitenkin sellainen lyhyt rihmainen, vähän ruskeaa ompelulankaa muistuttava, säie!? Oliko se merkki siitä, että alkio ei kiinnity ja alkaa kohta vuotaa ulos? Testipäivään vielä kuitenkin viikko ja istutuksesta mennyt vasta viikko:(

Kommentit (11)

Kirjoitan tällaisen rohkaisun eli itselläni tässä hyvin onnistuneessa ICSI:ssä alkoi tuhruvuoto (vaaleanpunaista ja ruskeaa) juuri pp9 paikkeilla. Itse olin jo valmis heittämään pyyhkeen kehään, mutta onneksi mieheni on perus optimisti ja tsemppasi testipäivään eli pp14 asti. Sieltähän se selvä plussa sitten tuli ja nyt mennään jo rv 15+1. Itse en meinannut millään uskoa, että plussa voisi kestää, kun pientä tuhruttelua oli kuitenkin kestänyt jo monta päivää tuohon testipäivään mennessä. Lopulta se pieni tuhruvuoto loppui siinä rv5:n paikkeilla.

Tsemppiä loppupiinaan ja kovasti plussasäteitä!

terveisin, sk-78

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mistäköhän tällainen tuhru vuoto mahtaa johtua? Minulla on takanani yksi luomuraskaus, josta tyttäremme syntyi ja siinä ei mitään tuhrua ollut. Siksi olenkin niin peloissani. Yritän muka olla rauhallisemmin ja lepäillä - mutta tuskin sillä on merkitystä - jos se ei kiinnity, niin se ei kiinnity vaikka sängyssä makaisi.

Tässä tulee ihan pöhköksi kun pikkareihinsa jatkuvasti tuijottelee ja vessassa ramppaa:)

Mulle hoitaja sanoi että luget saattavat ärsyttää ja aiheuttaa pientä vuotoa....ei kannata vielä turhia murehtia jos ei mitään suurempaa vuotoa ole....odota vaan kärsivällisesti sinne testipäivään....voithan vaikka ollakin raskaana....toivotaan...pidän peukkuja!!!!

Voi harmi. Menossa siis pp9. Kukaan ei ole uskaltanut kommentoida aloitukseeni, että " Kuule Sazi, kyllä se pahasti siltä näyttää, että pieleen meni" . Voi kakka...en edes saanut piinistellä pitkälle:(

kuule, mulla alkoi tiputtelu PAS:in pp6, ja jatkuu edelleen, nyt rv5+1.

vuoto on enimmäkseen ollut vaalean ruskeaaa tai vaalean punaista. pikkuhousunsuojalla olen pärjännyt, että ei sitä hirveästi ole ollut.

mä olen ihan hermona...

lapsettomuuspoli on kiinni, samoin yksityinen klinikka myös, että ei voi neuvoa mistään kysyä..

mutta eilen pääsin verikokeeseen neuvolan kautta, ja hcg oli 8510. maanantaina otetaan uusi verikoe, josta näkyy, että nouseeko se normaalisti vai mitä se meinaa.

että älä nyt vielä ainakaan lugesteroneja lopeta.

Oli mukava huomata, että viestiini oli vastattu ja sait vähän kannustettua minua! Edelleen on tiputteluvuotoa pikkuhousunsuojaan vähän ja muutaman kerran pyyhkiessä olen huomannut sellaista aivan vaaleanpunaista vuotoa. Eihän tässä auta kuin odottaa.... Voi kun se olisi kuitenkin mahdollista se raskautuminen!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat