Vierailija

Olen siis päättänyt alkaa vähähiilihydraattiselle dieetille. Mitä mun pitäis nyt alottaessa ottaa huomioon? Mitä mä ostasin kaupasta? Aion kyllä hommata noita aiheeseen liittyviä kirjoja, mutta niiden hankinta tapahtuu vasta tilipvänä...=)



Työpäivinä syön joko lounaan tai päivällisen tai molemmat töissä. Mitä ruoka-aineita vältän erityisesti? Ilmeisesti leipää, pastaa, perunaa yms. Salaatit ilmeisesti on ok, meillä töissä saa esim. kana-, kinkku-, ja juustosalaatteja.



Mites kahvi, tee? Maitoa ja piimää mä en juo, käytän kyllä juustoa ja jogurttia yms. Sokeri ilmeisesti on pannassa? Mä oon vähän tyhmä näissä asioissa, mutta autattehan mua, te, jotka asiasta tiedätte=)

Kommentit (14)

Ihan sama onko rasvaa vai nesteitä. Olo on hyvä ja ei yhtään tukala niin kuin ennen. Eilen laskin syöneeni noin 1300kcl. En kaloreita laskekaan, mutta vaikka tuntuu, että on vetänyt kaikkea huippuepäterveellistä niin ei niitä kaloreita sitten illalla olekaan niin hirveästi kertynyt, vaikka sitä luuleekin.

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulle oli ensi arvoisen tärkeää karsia kaikki hiilarit pariksi viikoksi, tällöin ylenmääräinen ruuanhimo lähti. South beachia käytin.

jätät siitä lautaselta vain ne pastat/perunat/riisit pois, samoin vähennät leivän syöntiä. Sen sijaa, jota vatsa edelleen toimisi, sun täytyy syödä erityisen paljon porkkanaa, hedelmiä, salaattia jne. Mutta lihaa ja salaattia lautaselle vaan, siitä se lähtee! Ei kannata liikaa stressata.

Koitan välttää mahdollisimman pitkään hiilareita ja yritän päästä sinne 20-40g hiilareita päivässä maastoon.

Alkaa olla jo kivasti päänsärky. Normaalisti syön aamulla lautasellisen puuroa, kaksi leipää, hedelmän, kahvia, ehkä jogurttia ja tähän mennessä kuolen jo nälkään. Siis noin 3-4 tunnissa näkö ihan sumenee nälästä. Nyt söin aamulla kaksi viipaletta juustoa ja kahden munan kinkkumunakkaan ja kahvia. Vielä ei ole nälkä, mutta söin silti hieman pähkinöitä.



Käy katsomassa www.fineli.fi kun teet sitä kauppalistaa.

ja alkua helpotti paljon kirjallisuus. Siitä sai tukea. Nytkin pöydälläni on mm Tri Atkinsin uusin dieetti kirja. Siinä neuvotaan dietin alkuun. syksyllä pudotin noin 4kg kyseisellä elämäntavalla. Keväällä hiukan hölläsin ja paino ei enää tippunutkaan. Kesällä on helppoa olla karppaaja, kun on ne ihanat grilli-ruuat! Aamuisen vedän tuhdin munakkaan. Karppaus sivuilta saa kivoja resepti ehdotuksia.

Antti Heikkilän kirjat ja ajatusmaailma.

Suosittelen :)

terv. normaalipainon sisällä karppaava ns. hyväkarppi, kahden lapsen äiti, joka tiputti painoa kolme kiloa ja sai kuin saikin litteän vatsan karppauksella :)

Samalla voi tarkkailla kuidun ja vitamiinien ym. määrää melko vaivattomasti. Itse olen hyväkarppi-linjalla joten en voi valitettavasti kovin paljon enempää neuvoa vhh:sta. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat