Seuraa 

Täällä on taas ihan yhdet ja samat jutut....

Kommentit (29)

Mä tykkään sellaisista vähän erikoisista mutta en kuitenkaan mistään taide-elokuvista.

Ootko nähnyt sellaisen leffan, aika vanha mutta sen nimi on PII siis se matemaattinen piin neliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Okei, mä tiedän ehkä sit mitä haet, siis tykkäät jostain noista selvitä/ratkaise arvoitus jutuista.

No, niitä on National treasure --> vähän da vincin tyyliin, sellasta jenkkihömppää kuitenkin ***

Toi Cube voi sit kuitenkin olla sun mieleen vaikka se vähän raaka onkin. ****

Teoria on taas täysin draamaa, mut ihan laadukasta kuitenkin.***1/2

Memento kertoo miehestä joka ikäänkuin etsii itseään, loistava leffa mutta pitää olla skarppina jotta pysyy kärryillä-****1/2

Perhosvaikutus, menneisyyden tongintaa ***

Mä mietin vielä, joku pyörii takaraivossa....

menee rikki tosi syrjäkylällä jossa on toistaan oudompia ihmisiä. Draamaa,romantiikkaa kauniita maisemia ... Suosittelen jos sen tyylinen kiinostaa!

Mutta onko kukaan nähnyt " Elephant" leffaa? Kertoo " tosi tarinaan pohjautuen" siitä Coloradon kamalasta ampumisvälikohtauksessa koulussa. Siis siitä kun ne kaksi poikaa ampuivat yhteensä 11 ihmistä ja lopuksi itsensä. Siis aivan kamala tapaus. Se leffa oli vaan jotenkin kaikin puolin koskettava. Jenkeissä kun on aika rajua se kahtiajako, urheilijat + cheerleaderit kontra " friikit" . Ne kaksi kundia kun oli vähän erakoita yms.. Pelailivat vaan ampumis tietsikkapelejä yms...

Suosittelen sitä leffaa. Minusta tuntuu että kukaan ei ole oiekin nähnyt sitä.. Sai kyllä aikoinaan hyvät arvostelut.

Mitäs olitte mieltä sen lopusta? Mulle jäi vähän avoimeksi. Täytyisi katsoa joskus uudelleen, on jo aikaa,kun olen sen viimeeksi katsonut.

Joista syntyy hyviä keskusteluja jälkeen päin.

Tykkään leffoista joiden katsominen on pientä pähkinää aivoille, ei semmosta että saa vaan löhötä ja heittää aivot narikkaan.

Kill Bill on kyllä esim. tosi hyvä.

Robin williamssista tuli sitten mieleen sen ihan uus leffa the final cut, jos muistan sen nimen oikein, ihan jees leffa sekin.

Ja anteeks se teoria onkin todistus...

Mä oon nähnyt sen elephantin ja mä en tykännyt. Liian väkivaltainen.

Nyt kävin katsomassa leffassa da vinci koodin ja se oli pettymys kirjan jälkeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat