Seuraa 

Vihdoin aloitetaan keittiön suunnittelu, jippii. Mutta meille tulee ehdottomasti puhtaan valkoiset kaapinovet, olen katsellut puisia jo 8 vuotta ja kyllästynyt niihin. Kuitenkin haluan hieman puuta, ettei ihan valkoiseksi mene.

Työtasot ja valolistat tulee kirsikkaa sekä myös näkyvät rungonosat. Mutta minkä värisen laatan valkaisin, harmaan vai valkoisen?

Auttakaa paremman värisilmän omaavat. Lattia on yhtä tummaa kuin kirsikka mutta enemmän pyökin keltaisuutta.

Kommentit (3)

tulossa puhtaanvalkoiset kaapit ja kirsikkaa rungot+työtasot. Värisilmä on minullakin huono, joten olisin myös kiinnostunut kuulemaan muiden mielipiteitä kyseisestä väriyhdistelmästä. Välitilan laatoitus on luultavasti vaaleaa beigeä, samoin lattian laatat. Olen kuitenkin vielä vähän kahden vaiheilla, josko välitilaan voisikin laittaa puhtaavalkoista pientä laattaa.. sopisikohan?

Millaisia ovia olette ottamassa? Siis ylipäätään.. Meillä on keittiöremontti edessä ja nyt pitäisi pikkuhiljaa päättää minkälaiset ovet otetaan.. Poukkoillaan sileiden, viistoreunaisten, matalauraisten ja ' sonaatti' ovien välillä.. On se vaikeaa.. Meillä tulee pähkinää näkyvät osat ja tasot, välitilaa myös suunnitellaan, mutta varmaan tummahkoa ruskeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itse valkkasin valkoisen laatan välitilaan ja olen tosi tyytyväinen. Meillä kaappien rungot tammea, tamminen taso ja valkoiset kaapinovet (lattia on myös tammea, joo tiedän että mulla on päähänpinttymä).

Mutta siis sen välitilan laatan halusin ihan perusvalkoiseksi sen takia, että se puinen työtaso on jo sellainen " katseen vangitsija" , että joku muu väri olis tuntunut liialta, tai liian sekaiselta... Mutta niinkuin sanoin makuasioita...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat