Vierailija

Olen joskus seurannut sarjaa ja tänään , kun katsoin niin se Lexin (vai mikä nimi) mies, joka oli perinyt sen kartanon tms, oli poissa.

Kommentit (13)

Mä katsoin silloin, kun sitä näytettiin ennen, mutta nyt näihin uusiin jaksoihin en päässyt mukaan. Taidan laittaa huomenna kellon soittamaan. Oon muuten niin kova nukkumaan, että menee ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Musta on tullut kauhee skottifriikki, katselen Laakson kuningasta ja luen Diana Gabaldonia. Meinasin mennä matkallekin Edinburghiin, mutta jotenkin tuntui, että siellä pitäisi olla enemmän kuin pitkä viikonloppu, joten mennään Dubliniin. Näkeeköhän sieltä palan Skotlannin rannikkoa ;-)

Vierailija:

Lainaus:

Musta on tullut kauhee skottifriikki, katselen Laakson kuningasta ja luen Diana Gabaldonia. Meinasin mennä matkallekin Edinburghiin, mutta jotenkin tuntui, että siellä pitäisi olla enemmän kuin pitkä viikonloppu, joten mennään Dubliniin. Näkeeköhän sieltä palan Skotlannin rannikkoa ;-)

Minä lakkasin muuten katsomasta Laakson kuningasta silloin ekalla kierroksella siihen, kun huomasin, että se Lexin mies (NIMI???) ei olekaan enää sarjassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat