Vierailija

Minun paras tippui anoppini suusta. Oltiin ajamassa Lahden motaria pohjoiseen hiukan ennen Lahtea, siinä kohdassa missä on pitkä suora aukea, kynttilätehdas vasemmalla ja hyppyrit näkyy jo. Olin eka kertaa yksin (ilman poikakaveriani) hänen kyydissään, mukana kaksi hänen pienempää teinisisarustaan. Anoppi toteaa, että " on se tässäkin näky sitten kun Jeesus tulee. Taivas sankkanaan ylösnousevia ruumiita kun Jeesus ottaa heidät luokseen" . Repesin nauramaan, pidin vitsinä ja veistelin jotain " lepattavista käärinliinoista ja puuttuvista raajoista" kunnes sisarusten mulkoilusta tajusin, että on perhana tosissaan...

Anoppi on kultaisin mitä voi saada, mutta tämän luokan jutut menee yli. Olen itse kuitenkin srk:n työntekijä. Ja terveisiä tutuille, taatusti tunnette mut!

Sivut

Kommentit (38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sopeutuminen ei varmaan olis ongelma, kun kirkkoherrakin on just sopivan maaninen tapaus, ettei senkään kanssa synnyttänyt nainen pysty ilman tenoja olemaan tekemisissä.

12

mulla on paljon eri lahkosukulaisia ja tollaset jutut tulleet tutuiks ;-)

itse olisin varmaan revennyt totaalisesti tuosta kääreliinajutusta..

:-DDD

" Tiedättehän sitten nuoret, että esiaviollinen suuteleminen voi johtaa lihallisiin himoihin..." Siinä kyllä porukka repes siellä rippileirillä!

Siinä sanottiin, että seurustelevan parin ei ole soveliasta viettää aikaa kahden kesken ennen avioliittoa. Erityisesti tulee välttää kahden olemista samassa talossa, asunnossa ja _pysäköidyssä autossa_ ! :D

Vähän repesin, aika likainen mielikuvitus jehovantodistajilla jos kuvittelevat, että pieni hetki kahden pysäköidyssä autossa johtaa välittömästi siveettömyyksiin ;)

Vierailija:

Lainaus:

Kun joku kysyi, miten usko sopii yhteen jokaviikonloppuisen dokauksen ja yhdenillansuhteiden kanssa, vastaus oli, että Jumala antaa anteeksi.

Moni naista tarinoista kuvaa hyvin mielenterveysongelmia ja sita, kuinka ihmiset eivat kanna vastuutaan. On myos surullista, etta nama ihmiset ovat mustamaalaavat uskon omilla ongelmillaan...

Kun joku kysyi, miten usko sopii yhteen jokaviikonloppuisen dokauksen ja yhdenillansuhteiden kanssa, vastaus oli, että Jumala antaa anteeksi.

se oli pokannut villinä sinkkutyttönä miehen baarissa. se tyyppi oli joku rastapäinen kristallihörhö ja olivat siinä alkaneet illalla puuhailemaan jotain.

mies oli kuitenkin halunnut pitää vain käsiä kaverin kohdun päällä ja sitten leikisti pyörtynyt. siinä oli kuulemma joku " todella voimallinen chakra" . oli mies ollut vielä niin pierussa ettei ollut seisonutaan. yön oli chakroista selittänyt ja voimavirtoja mittaillut ja toinen vaan miettii että miten tosta pääsis eroon.

Luin nämä kaikki tekstit, kun äitini oli ja on kai edelleenkin hörhöuskovainen.. Just nämä hurmiossa olevat sekavat " uskovaiset" suorastaan oksettaa, kun olen niitä saanut kersasta asti katsella..

Kristus niiden touhuja.. Nyt ei tähä hätään tule mitään erityistä mieleen, mutta paljon just noita, mitä kirjoiteltiinkiin tässä aijemmin.

Hymyillään jossain merkillisessä tilassa ja jutellaan " ooh.. Jeesus on herra!" juttuja joka V**** väliin, kun kertoo esim kuulumisia..huoh.

Enpä oo juuri mutsini kanssa tekemisissä ja ihmeiden kautta selvinnyt täyspäisenä tähän päivään.

Olen (muistaakseni lukenut) saanut opetusta, että kukaan ei joudu vastaamaan Jumalalle kuin omista teoistaan eli ketään ei rangaista muiden, vanhempienkaan, synneistä. Lapset voivat toki joutua kärsimään vanhempien syntisyydestä johtuvia seurauksia (esim juoppous, väkivalta varmasti aiheuttavat kärsimystä lapselle), mutta vanhempien synneistä he eivät joudu tilille.

En kyllä siis yhdy ko äidin näkemykseen, vaikka uskova olenkin.

Vierailija:

Lainaus:

Jokunen vuosi sitten, kun se yksi pikkupoika hukkui (olisko ollu Anton tai jotain sen nimi, karkas pk:sta ja hukkui). Niin eikös joku ihastuttava av- mamma sanonut, että Antonin on hyvä olla Jumalan tykönä ja sen kuolema oli rangaistus sen vanhempien synneistä. Ja tää kirjoittaja oli samaan hengen vetoon toki sitä mieltä, että jos sen omat lapset sattuisivat kuolemaan, niin asia olis ihan ok, olishan se jumalan tahto.

Tässäpä hyvä esimerkki siitä, miksi en voi sietää uskovaisia. Olispa aika mukava tietää, mihinkähän syntiin sen lapsen vanhemmat oli sortuneet...

Vaikka itse tapahtuma on raamatussa selitetty ja jotka sitä lukee sen tietää.Mutta meistä kukaan ei täysin voi tietää mitä sit tapahtuu.

kirjasia, joissa kerrottiin hyvin kankeasti mutkien kautta shhh! seksistä shhh! ja varoiteltiin siitä. että kuinka seksi eli yhdyntä on ok vasta aviossa ja että jos kuvittelee kiertävänsä sitä harrastamalla " muuta kivaa" ennen seksiä niin se pilaa sitten sen OIKEAN seksin, niin ettei esim. nainen saa orgasmia sitten siinä OIKEASSA yhdyntäseksissä kun on pilannut vehkeensä ja mielensä niissä kauheissa esiaviollisissa petting jutuissa.

ja että kuinka masturbointi on kamalaa syntiä eikä yhtään sopivaa.

ja kuinka saunomisesta kirjoittaminen ei sovi lestadiolaisnuorten lehteen :D sille minä jo nauroin että ei hyvää päivää.

varoja miten huvittaa, ollaanhan luomakunnan kruunuja. Mutta kumma, kun herran haltuun loppui siihen, kun omistajan veljen piti muuttaa talveksi Espanjaan, mutta kun ei uskaltanutkaan kun siellä on sitä lintuinfluessaa...

-22

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat