Seuraa 

Onko kukaan kierrellyt lastentarvikekirppiksillä?

Paljonko kehtaa pyytää vain jokusen kerran käytetyistä, todella hyväkuntoisista rintarepusta (Baby Björn), sitteristä ja hyppykiikusta? Paljonko olisitte itse valmiita maksamaan?

Entä paljonkäytetyt, mutta hyväkuntoiset ja laadukkaat turvakaukalo, Emmaljunga-rattaat ja syöttötuoli? Millä hinnalla itse myisitte/ostaisitte?

Tietääkö kukaan, onko netissä jotain hyvää kirppissivustoa, josta hintoja voisi itsekin katsoa. Ei ole aikaa etsiä sivuja itse...

Kommentit (5)

myy siellä! Sieltä näet myös hintoja.

Sitteristä maksaisin merkistä riippuen 15-25e, hyppykiikusta 10-15e, kaukalosta 40-45e, syöttötuolista ehkä 25-30e. Nämä hinnat siis maksimissaan, mieluimmin ostaisin halvemmalla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hyppykiikun saa kaupasta uutena varmaan 15 eurolla, joten ehkä joku 3-5e olisi sopivampi, riippuu tietysti kunnosta, merkistä, ym.

Itse maksoin Tomyn rintarepusta käytettynä noin 20 euroa (aika paljon), mutta baby björn on varmaan jonkin verran arvokkaampi, riippuu taas kuosista ja kunnosta.

Syöttötuoleja saa kirppikseltä 15 eurolla, mutta jos syöttötuloi on todella hyvässä kunnossa niin ehkä sitten voisi pyytää 25-30euroa.

Sitterin hinta riippuu taas merkistä, jostain Emman halpis sitteristä voisi pyytää maksimissa 10e, mutta jos on parempi merkkinen niin ehkä sitten enemmän.

Me ostettiin todella siisti ja hyvänmerkkinen kaukalo käytettynä 15e.

Voithan eka kokeilla pyytää enempi ja laskea sitten hintoja jos eivät tunnu menevän kaupaksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat