Seuraa 

Eli pakko nyt kysellä.. eli meillä kakka on aina löysää (ei vetistä), pursuaa joka reunasta ja kakkaa tulee 1-5 kertaa päivässä. Onko tämä enää normaalia?

Viime aikoina on myös oksennellut aika usein (kerran tai jopa viisi kertaa viikossa), nyt olen pari päivää kokeillut antaa vain kaurapuuroa, jos vaikka kotimaiset viljat eivät sopisikaan. Vai pitäiskö mennä heti lääkäriin....? Ihan hölmönä täällä. Toinen lapsi kyseessä ja itselläni on laktoosi-intoleranssi,muuten ei perheessä allergioita , mutta korvikkeista vain Nan on käynyt lapsille.

Osaako joku sanoa mielipidettä? Huolestuakko?

Kommentit (1)

kuulostaa vahvasti allergiselta reaktiolta. Olen itse allergisen 7kk pojan äiti. lääkäriin tai neuvolaan kannattaa ottaa ehdottomasti yhteyttä. jos on vakuutus niin yksityiselle. Nuo allergiat on tosi kinkkisiä juttuja, luotettavia testejä ei oikein tahdo olla. meillä esim. verikokeissa näkyi vain maito, mutta jo äidinmaidon kautta poika reagoi mm. munaan ja soijaan. paras keino olisi välttämis-altistus kokeilu. kaikelle voi periaattessa olla allerginen. lapset reagoivat erilailla samalle ruoka-aineelle. vilja-allergia ja keliakia on kaksi eri asiaa joten en osaa sanoa olisiko kaura harvemmin oiríta aiheuttava kuin muut kotimaiset viljat. Mielestäni kannattaisi korvata vähäksi aikaa kaurakin ja suosia muita viljoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat