Vierailija

Onko muilla yhtä juoppoja kumppaneita?

Mua mietityttää että alkaako se juomaan kohta 2 kertaa viikossa ja lopulta jokapäivä.

Kommentit (10)

Ihan juoppo on mies, potkin jo kerran pihalle sen, no viikon oli vaan poissa ja lupasi muuttaa tapojaan ja vähentää juopottelua.. No tulipa taas viikonloppu eikä oo miestä taas koko päivänä näkyny eli sen arvatenki tietää mitä on tekemässä ja ottaa kyllä pattiin!

Ei käy missään ryyppäämässä, mutta nyt on viikonloppuisin alkanut aikaistumaan tuo juomisen aloittaminen, eli avaa ekan kaljan jo iltapäivällä. Myös viikolla juo pari kaljaa silloin tällöin. Lasten nähden ei ole kyllä vielä mitään sekoillut, mutta siihen aion kyllä vetää rajan.

Keksikääs joku noille miehille muita mielenkiinnon kohteita ja rentoutumiskeinoja kuin viina!

Meillä ei siis mielestäni mistään alkoholismista vielä ole kyse, mutta pelkään, että siihen suuntaan ollaan menossa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja tulee juomisputkia yms, pakko saada juoda yms. Sitä en kiellä, etteikö miehelläni olisi alkoholismia kehittymässä, suurkuluttaja hän ehdottomasti on.

Mikä sinun mielestäsi on alkoholismia?

T:6

No, mun mielestä lasten ei tartte pelätä omassa kodissaan ja laitoin ukon selkä seinää vasten: jos ei tyyli lopu, saa lähteä!

Ja nyt on ollu vuoden juomatta!

Meillä sama homma, paitsi että nyt on ollu jo muutaman kk:n ihmeen vähällä ryyppäämisellä. Taitaa olla vain tyyntä taas myrskyn edellä =)

Toivon tosiaan ettei ole ohimenevää tämä, on niinku olis saanu uuden miehen!

sillä juuri sanoin miehelleni että olen enemmän ku kiitollinen hänelle siitä ettei kittaa kaljaa joka viikonloppu ja ilta!

ottaa vain kun mennään juhliin ym. kahdenkeskisiin illanistujaisiin,

todella harvoin ottaa ees saunakaljaa...

eikä muuten ole mikään hissukka tossunalla elävä ukko vaan ihan tosimies kuitenkin!!! ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat