Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Perustele!

Kommentit (13)

Ei haittaa mua! Pitäköön hauskaa, sit on kiva kun tulee takasin ja huomenna pääsee vinoileen toisen olosta.. ;)

Määkin menen omiin juttuihin, hauska vaan et mieskin tuulettuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

päästätkö?? no jopas on sanamuoto...

meillä kyllä saa mennä, jos on menoja ja haluaa mennä. mitä pitäis tehdä? kytkeä aikuinen ihminen kahleisiin??

Pitävät saunailtoja jatkoineen ja kerran vuodessa on risteily minne vaimot, tyttööystävät, satunnaiset tyttöystävät ja mahdolliset tyttöystävät ovat kutsuttuina myös. Upeaa toimintaa firmalta!!!

Ihan mukavia tyyppejä, kun olen heitä itsekin tavannut useita kertoja. Luotan myös mieheeni mitä tulee pettämisen pelkoon. Ei minusta sillä suuremmin ole eroa juhliiko mies duunikamujen kanssa tai vaikka lapsuudenkavereidensa kanssa.

" Päästäminen" on vain huono sanavalinta. Enhän voi miestäni sitoa sänkyyn kiinni jos haluaa mennä. En kuitenkaan ole kovin riemuissani niistä koska kerran tälläisen reissun jälkeen selvisi että oli ollut jonkun työkamu naikkosen kanssa sängyssä :(. Tuo on kuitenkin jo annettu anteeksi mutta kyllä se silti joskus mielessä käy. Ja sitten kun itsekin jonkun verran on nähnyt miten paljon työreissuissa ja illanistujaisissa tapahtuu pettämistä niin ei tunnu mukavalta. Mutta mieheni on vannonut että jäi siihen yhteen kertaan ja koska päätin antaa anteeksi tulee minun myös uskoa häntä ja luottaa häneen. Jos joskus lähtisi toisen matkaan niin mitäpä minä sille voisin tehdä. Valvoa 24/7? En omista miestäni vaan hän on kanssani vapaaehtoisesti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat