Vierailija

Karoliinan pikkusiskolle hakusessa nimi. Miehellä pakkomielle siitä, että kaikkien lasten nimien alettava samalla kirjaimella (heidän suvussaan on tuo tapana..)

Olen miettinyt näitä: Kaisa, Kaisla, Katariina, Kiira

Kaikki ihan nättejä, mutta toisaalta mikään noista ei varsinaisesti kolahda, siis ole yli muiden.

Joten nyt äänestys pystyyn, mikä kaikista koolla alkavista on se kaunein? Jospa sieltä sitten löytys meidän tytölle se sopivin nimi :D

Sivut

Kommentit (64)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Musta on hankalaa kun ihmiset antavat liian samanlaisia nimiä sisaruksille tyyliin Samu ja Saku tai Eetu ja Eelis. En meinaa ikinä muistaa miten ne taas menivätkään, mikä on vähän noloa.

Mä tykkään Kaarinasta.

mutta se voi olla nyt vähän liian in ja pop (onko, en ole katsonut vrk:n tiedoista - toisaalta mitä väliä sillä on). Kaisasta pidän myös

Noista miettimistänne Karoliinan siskolle sopisi ehdottomasti Katriina, joka onkin todella kaunis nimi (hmm, mutta taidan olla hieman puolueellinen, koska se on myös minun toinen nimeni...;).

Muista vaihtoehdoista pidän myös Kaislasta. Tässä muita kauniita:

Kaila, Kalla, Kamilla, Karita, Kiana, Kirsikka, Klara, Klaudia, Kornelia, ... Löysin nimikirjasta muuten myös naistennimet Kamala ja Kaveri, mutta nuo nyt tuskin menisivät Suomessa läpi. ;) Siis jos joku kahjo niitä keksisi ehdottaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat